پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۰۱۷۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از بخشودگی صددرصد جرائم دانش‌آموختگان بدهکار به صندوق رفاه دانشجویان به شرط پرداخت یکجای مابقی اقساط خبر داد.

شعار سال: دکتر محمد فرهادی در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دانشگاه ایلام گفت: به مناسبت عید غدیر خم و هفته دفاع مقدس و برای مراعات حال دانشجویان و دانش‌آموختگان، صد در صد جرایم دانش‌آموختگان بدهکار به صندوق بخشیده می‌شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس دانشجویانی که تا 15 مهرماه بدهکاری‌های خود را به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به صورت یکجا پرداخت کنند، جرایم آن‌ها بخشیده خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، به موجب این طرح دانش‌آموختگانی که به این صندوق بدهکار بوده و به علت عدم پرداخت به موقع اقساط، دارای جریمه دیرکرد هستند، می‌توانند تا 15 مهر با مراجعه به سامانه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس www.bp.swf.ir و بازپرداخت یکجای بدهی خود، از این بخشودگی استفاده کنند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ايسنا، تاریخ انتشار: 4 مهر 1395، کد مطلب: 95070401606:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین