پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۸۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی با صدور اطلاعیه‌ای درباره پایگاه‌های خبری اعلام کرد که پایگاه‌های خبری فاقد مجوز مدت 15 روز مهلت دارند در سامانه جامع رسانه‌های کشور تقاضای دریافت مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات را ثبت کنند.

شعار سال: اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی برای ساماندهی پایگاه‌های خبری، اطلاعیه مهمی صادر کرد.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

به موجب قانون مطبوعات، فعالیت رسانه‌ها مستلزم دریافت مجوزهای قانونی است و مطابق ماده واحده مصوبه آذرماه 1388 مجلس شورای اسلامی، پایگاه های خبری نیز مشمول این قانون هستند که تاکنون حدود 2000 پایگاه خبری فعالیت خود را قانونمند کرده‌اند.

بر اساس الزام قانونی یاد شده و همچنین بهره‌مندی پایگاه‌های خبری از حمایت‌های قانونی مصرح در قانون مطبوعات، پایگاه‌های خبری فاقد مجوز از امروز به مدت 15 روز مهلت دارند در سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی www.e-rasaneh.ir تقاضای دریافت مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات را ثبت کنند.

طبعاً پس از پایان این زمان از ادامه فعالیت پایگاه‌های خبری فاقد مجوز و سایت‌هایی که در انتظار دریافت مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات نیستند، جلوگیری خواهد شد.

با توجه به الکترونیکی بودن فرآیند درخواست مجوز، متقاضیان محترم می‌توانند پس از ثبت اطلاعات و ارسال مدارک بصورت الکترونیکی، از نحوه رسیدگی به پرونده تا حصول نتیجه از همان طریق مطلع شوند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 3 مهر 95 ، کد مطلب: 13950703000967:www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین