پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۰۱۸۷۰
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
حاجی میرزائی مدعی شده که تاکنون از هیچ مدرسه‌ای گزارشی مبنی بر ابتلای معلمان و دانش آموزانش به کرونا دریافت نکردیم. سوال اینجاست که آیا وزیر از ابتلای معلمان استانی به کرونا اطلاع دارد یا خیر؟

شعار سال : گزارش های ابتلای معلمان و دانش آموزان در استان های مختلف کشور و بی خبری آقای وزیر !

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان :

«‌در دو هفته گذشته ۴۸ معلم گرفتار شده و ۱۸۳ معلم هم دارای اعضای خانواده مبتلا بودند. همچنین ۱۶۳ دانش آموز مبتلا شده اند و خانواده دو هزار و ۸۶۳ دانش آموز درگير کرونا هستند.»

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری :

«در ۱۲ روز گذشته ۳۶ معلم استان به کرونا مبتلا شدند. همچنین در این مدت ۳۰ دانش آموز و دو سرایدار هم به کووید ۱۹ مبتلا شدند.»

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز :

«از ۱۵ شهریور ماه تاکنون ۳۹ نفر در گروه سنی ۶ تا ۱۸ سال به مراکز درمانی استان مراجعه کرده‌اند که تست چهار نفر در این بازه سنی مثبت شده و ۵ دانش آموز هم در حال حاضر مشکوک و محتمل به ابتلا به کرونا هستند.»

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان :

«آمار ابتلای دانش‌آموزان به کرونا در استان خوزستان در دست ما نیست و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی است. مواردی از ابتلای دانش‌آموزان و معلمان به کرونا در استان خوزستان وجود داشته که گزارش آن را داده‌ایم.»

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گناباد:

«با توجه به شرایط کرونا در شهرستان، باید مدارس در گناباد غیرحضوری برگزار شود، چون آماردانش آموزان مبتلا به کرونا بالاست و تاکنون تعداد زیادی از دانش‌آموزان گنابادی به کرونا مبتلا شده‌اند و در مقاطع ابتدایی دانش‌آموزان نمی‌توانند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.»

حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش :

«تاکنون از هیچ مدرسه‌ای گزارشی مبنی بر ابتلای معلمان و دانش آموزانش به کرونا دریافت نکردیم.»!

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال تلگرامی فرهیختگان

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین