پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۸۸۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
باز هم در سال منتهی به المپیک، فدراسیونِ ورزش اول ایران با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کند.
شعار سال: باز هم در سال منتهی به المپیک فدراسیونِ ورزش اول ایران با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کند؛ مشکلاتی که حل قسمتی از آن برعهده وزارت ورزش و جوانان است اما نه تنها اراده‌ای برای رفع و رجوع آن دیده نمی‌شود که از راهروهای این وزارتخانه خبر می‌رسد تعدادی از معاونان و کارکنان رده بالا سنگ بر سر راه این فدراسیون ورزشی قرار می‌دهند.

نکته عجیب اینجاست که با وجود موفقیت‌های بی‌نظیر این رشته ورزشی در میادین جهانی و المپیک باز هم شاهد یک رویکرد منفی در ضدیت با منافع ورزش اول کشور هستیم. گویی فرقی هم نمی‌کند رسول خادم رئیس فدراسیون باشد یا علیرضا دبیر؛ کشتی در این سالهای اخیر(به ویژه پس از دوره محمود گودرزی) در لیست سیاه وزارت ورزش قرار داشته، آن هم رشته‌ای که مسئولان وزارت ورزش بیشترین افتخاراتی که در کارنامه مدیریتی‌شان ثبت شده است، مربوط به موفقیت‌هایی است که کشتی‌گیران با سخت‌ترین شرایط به دست آورده‌اند.

این طور که گفته می‌شود فدراسیون کشتی در سال منتهی به المپیک و در 6 ماه نخست سال تنها 2/5 میلیارد تومان از وزارت ورزش بودجه گرفته و حتی پاداش قهرمانان این رشته در سال 97 که مدتهاست آماده پرداخت است با سنگ‌اندازی یکی از مسئولان مالی وزارت ورزش و جوانان به قهرمانان داده نمی‌شود. این در حالیست که بارها مهدی علی‌نژاد معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از آمادگی این وزارتخانه برای پرداخت این جوایز خبر داده بود.

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد مقامات عالی ‌رتبه وزارت باید به این قضیه ورود کنند تا این بی‌تدبیری بیش از این لطمات جبران‌ناپذیر خود را به بدنه‌ کشتی به عنوان ورزش اول کشور وارد نکند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ انتشار: 2 مهر  1399، کد خبر: 1650177،  www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین