پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۰۳۰
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
نوآوری در زمینه تبلیغات برای صنعت چوب یکی از موثر‌ترین راه‌ها برای جذب مشتری به شمار می آید که می‌توان گفت این مساله در صنایع ایرانی مورد بی توجهی واقع شده است.

شعار سال: توليد كنندگان خارجي در صنعت توليد مبلمان اداري و خانگي بيشتر گرايش به استفاده از تكنولوژي و در كنار آن استفاده از تبليغات خلاقانه دارند اما توليدكنندگان ايراني به جاي استفاده از خلاقيت در طراحي به سمت كپي برداري گرايش پيدا كرده‌اند و توليدكنندگان زبردست قديمي ديگر وقت كافي براي توليد مبل با كيفيت نمي‌گذارند، به همن دليل در سال‌هاي اخير صنعت مبلمان ايران حتي از كشورهاي همسايه مانند تركيه نيز جا مانده است.

يكي از روش‌هايي كه توليدكنندگان مبلمان خارجي براي فروش بيشتر محصولات خود استفاده مي‌كنند گذاشتن شرايط تخفيفي ويژه است. در اين شرايط توليدكنندگان به مشترييان خود خدمات ويژه‌اي نظير ارسال رايگان، اشانتيون و ارايه محصول با قيمتي پايين‌تر از ارزش واقعي، ارايه مي‌دهند. متاسفانه در ايران قيمت صنايع چوبي با كيفيت بسيار بالاست كه به اين قيمت‌ها بايد هزينه‌هاي هنگفت حمل تا محل مورد نظر را نيز اضافه كرد. متاسفانه اين مساله از سوي توليدكنندگان ايراني مورد بي‌توجهي واقع شده است

نوآوري در تبليغات موضوع ديگري است كه در صنعت مبلمان ايران كمتر به آن اهميت داده مي‌شود. اما توليدكنندگان مبلمان در كشورهاي ديگر براي اين موضوع وقت صرف مي‌كنند و سعي دارند در اين زمينه از يكديگر پيشي بگيرند. در همين موضوع يك شركت مبلمان خارجي براي معرفي محصولات خود اقدام به انتشار كاتالوگ برجسته كرده است.

تعداد بازدید : 34

شعار سال با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از فضاي مجازي

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین