پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۰۵
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
پهباد بدون خلبان با نام «ضربه»، دارای دوربین های نظارتی متعدد بوده که در شرایط گوناگون هوایی قادر به تعقیب دشمن و انجام حملات ویران کننده‌ای می‌باشد.
شعارسال: روز گذشته مراسم رونمایی از پهباد جدید بدون خلبان جمهوری آذربایجان در محل وزارت صنایع دفاعی کشور با حضور الهام علی اف رییس جمهور و یاور جمال اف وزیر صنایع دفاعی جمهوری آذربایجان برگزار گردیده است.

این پهباد بدون خلبان که «ضربه» نام دارد، دارای دوربین های نظارتی متعدد بوده و در شرایط مختلف اعم از شب و روز و شرایط گوناگون هوایی قادر به تعقیب دشمن و انجام حملات ویران کننده است.

شایان ذکر است، وزارت صنایع آذربایجان با تولید این نوع از پهبادهای بدون خلبان، آنها را در اختیار وزارت دفاع کشور قرار می‌دهد.

گفتنی است، در این مراسم گزارشی به رئیس جمهور آذربایجان در خصوص ساخت پهبادهای تجسسی بدون خلبان با نام‌های «اُربیت-3» و «اُربیت-4» که در آینده نزدیک در این وزارتخانه تولید خواهد شد، ارائه گردیده است.

خاطرنشان می‌کنیم، پیش از این بارها اعلام شده بود فنآوری پهبادها توسط رژیم صهیونیستی وارد نخجوان و جمهوری آذربایجان شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: شنبه 3 مهر 1395، کد خبر: 903440، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین