پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۲۱
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: تاکنون ۱۲ فروند از کشتی‎های این شرکت تحت اجاره شرکت‎های خارجی قرار گرفته است و با توجه به تمایل شرکت‎های خارجی به اجاره کشتی‎های نفتکش ایران، این تعداد تا پایان سال افزایش خواهد یافت.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفتکش علی‌اکبر صفایی به مناسبت شصت و یکمین سالروز تاسیس شرکت ملی نفتکش ایران گفت: علاوه بر ورود به بازارهای بینالمللی، لازم بود کشور ایران نیز مانند سایر کشورهای صادرکننده نفت سهم مناسبی در حمل و نقل دریایی طلای سیاه به عهده گیرد تا علاوه بر نفوذ در بازارهای جهانی، اسباب و امکانات لازم و ضروری را هم برای فروش نفت در شرایط عادی و مواقع بحرانی در اختیار داشته باشد.

عضو هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه سرانجام در سال 1334 ایده تشکیل ناوگان نفتکش در کشور از قوه به فعل درآمد و گفت:به این ترتیب سنگ بنای اولین شرکت کشتیرانی نفتی کشور زده شد و شرکت ملی نفتکش ایران در 26 شهریور 1334 تاسیس شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت ملی نفتکش ایران کار خود را در ابتدا با تحویلگیری یک فروند کشتی نفتکش 35 هزار تنی آغاز کرد گفت: با اقدامات توسعهای صورت گرفته بخصوص پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امروز تعداد کشتیهای شرکت ملی نفتکش ایران به 69 فروند و با ظرفیتی بالغ بر 15.5 میلیون تن رسیده واینشرکت را در جایگاه بزرگترین کشتیرانی نفتی جهان قرار داده است.

صفایی درخصوص وضعیت امروز ناوگان نفتکش ایران نیز اضافه کرد: امروز تمامی کشتیهای این شرکت از بیمه، پرچم، کلاس و گواهینامه معتبر بینالمللی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه تاکنون 12 فروند از کشتیهای این شرکت تحت اجاره شرکتهای خارجی قرار گرفته است افزود: با توجه به تمایل شرکتهای خارجی به اجاره کشتیهای نفتکش ایران، این تعداد تا پایان سال افزایش خواهد یافت.

صفایی ضمن تبریک شصت و یکمین سال تاسیس شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه این شرکت در راستای اهداف اولیه تاسیس خود همواره و در همه مواقع در خدمت کشور بوده است،اضافه کرد: جایگاه امروز شرکت ملی نفتکش ایران در عرصه داخلی و بین المللی مرهون زحمات کسانی است که از گذشته تا به امروز در این شرکت در بخش خشکی و دریا فعالیت کرده و پایبندی به قانون را سرلوحه کار خود قرار دادهاند.

وی در پایان ضمن تشکر از کلیه مشتریان شرکت ملی نفتکش ایران بخصوص شرکت ملی نفت، از این بخش‌ها خواست تا کماکان با واگذاری محمولهها به شرکت ملی نفتکش ایران، از این شرکت که توانسته است از دوران تحریمهای ظالمانه سربلند بیرون آید، حمایت کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 3 مهر 95 ، کد مطلب: 13950703000499:www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین