پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۶۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
مدیر دفتر کنترل کیفی و آزمایشگاه مرجع شرکت آب و فاضلاب استان تهران از تدوین منشور کیفی آب آشامیدنی روستا‌های استان تهران خبر داد.
شعار سال: مدیر دفتر کنترل کیفی و آزمایشگاه مرجع شرکت آب و فاضلاب استان تهران از تدوین منشور کیفی آب آشامیدنی روستا‌های استان تهران خبر داد.

تدوین منشور کیفی آب آشامیدنی
مهتاب باغبان در خصوص اینکه این طرح پس از یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی عملیاتی شده است، اظهار داشت:
در این طرح، کیفیت آب شرب ۴۰۰ روستای تحت پوشش خدمات شرکت آبفای استان تهران ارتقا می‌یابد.

تهیه مستندات نمونه‌برداری‌ها، انجام کلرسنجی‌ها، آزمون‌های میکروبی، آزمون‌های بیولوژی، آزمون‌های فیزیکی- شیمیایی و اندازه‌گیری مواد آلی مطابق استاندارد‌های بین‌المللی، از مهم‌ترین اقداماتی است که برای ارتقای کیفیت آب آشامیدنی روستا‌ها انجام شده است.

به دلیل ضرورت بهره‌برداری از سامانه‌های گندزدایی مناسب، سامانه‌های گاز کلر با سامانه‌های گندزدای پرکلرین و یا گندزدای آب ژاول در روستا‌های تحویلی، جایگزین شد.

 گندزدایی روستا‌های زیر پوشش استان تهران
وی با اشاره به تکلیف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای گندزدایی مؤثر و مستمر آب شرب همه روستا‌های زیر پوشش استان تهران، اظهار داشت:
با هدف اطمینان از سلامت آب و مقابله با شیوع بیماری کرونا، مقدار کلر آزاد باقی‌مانده در نقطه مصرف هشت‌دهم میلی‌گرم در لیتر تنظیم شد.
 
مدیر دفتر کنترل کیفی و آزمایشگاه مرجع شرکت آب و فاضلاب استان تهران در پایان پیرامون اینکه ۶۰ روستا همچنان به شرکت آبفا استان تهران تحویل داده نشده است، افزود:
این روستا نیز در این طرح قرار می‌گیرند و برای گندزدایی آب آشامیدنی در روستا‌های غیرتحویلی، مواد گندزدا در اختیار دهیاری‌ها و شوراها، به عنوان متولیان کلرزنی روستا‌ها قرار گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: 7 مهر 1399، کد خبر: 219768،  www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
0
این اخبار برای اروپا خیلی خبرهای خوبیه! اما تا اینجا دست به کار وعمل نشن و هنوز قلم به دست باشن کاری از پیش نمیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
به فکر مردم بیچاره باشید تو شهر های شمالی که چند روزه آب کامل قطع شده صدای ما هم به جایی نمی‌رسد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین