پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۲۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
فرماندار نیر گفت: شهرستان نیر ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله گردشگری، کشاورزی و صنعت دارد.
شعارسال: فرماندار نیر گفت: شهرستان نیر با داشتن مناطق خوش آب و هوا و قرار گرفتن در شاهرگ استان های شمالغرب از نظر رونق اقتصادی نقش مهمی دارد و ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله گردشگری، کشاورزی و صنعت دارد.

وی توانمندی‌های بی‌نظیر شهرستان نیر را با داشتن هفت منطقه نمونه گردشگری و یک روستای هدف گردشگری یادآور شد و گفت: ما از این جهت رتبه اول را در استان اردبیل داریم و تمام تلاشمان بر این است تا این مناطق نمونه گردشگری و روستاهای هدف گردشگری را بیشتر و بهتر معرفی کنیم.

احمدی با اشاره به فراهم شدن زیر ساخت توسعه و سرمایه گذاری اظهار کرد: قابلیت های دانشگاهی، درمانی، صنعتی، معدنی و گردشگری از فرصت های جدید سرمایه گذاری و ایجاد شغل در این شهرستان است.

فرماندار نیر گفت: با هدف حمایت از تولید و سرمایه گذاری شورای راهبردی حمایت از تولید و سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده است و در تلاشیم با محور قرار دادن گردشگری در توسعه شهرستان نیر بکوشیم.

وی افزود: امسال برای کورعباسلو روستاهای هدف گردشگری نیر مبلغ یک میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نیریمیز، تاریخ انتشار: شنبه 3 مهر 1395، کد خبر: 41682، www.nirimiz.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین