پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
با قطعی شدن انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی، آئین تکریم و معارفه حسین ثابت قدم وحید و حسین فرخنده این هفته انجام می شود.

شعار سال: با این انتصاب، حسین فرخنده که یکی از نیروهای توانمند بدنه وزارت ارشاد است، جایگزین حسین ثابت قدم وحید که مدت قریب به پنج سال مسئولیت این اداره کل را بر عهده داشت، می شود.

حسین ثابت قدم وحید، دومین مدیرکل فرهنگ و ارشاد این استان، از آذرماه سال ٩۰ و پس از انتصاب محمد رضا سوقندی به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان، به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب و پس از چهارماه دوران سرپرستی ابلاغ مدیرکلی وی در دولت احمدی نژاد، از سوی محمد حسینی وزیر وقت ارشاد صادر شد.

حسین فرخنده متولد ١٣۵٧ و دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه از دانشگاه تربیت مدرس تهران و از کارکنان رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که از بدو تاسیس استان در این اداره کل مشغول به خدمت بوده و تا کنون در سمت های معاونت فرهنگی هنری، اداری مالی و کارشناس اهل قلم و مشاور مدیرکل ارشاد خدمت کرده است.

آئین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید این اداره کلل، روز چهارشنبه ساعت ٩.۵ صبح با حضور دکتر احمدی مدیرکل امور استانها و نماینده ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل تالار فرهنگی هنری گلشن برگزار خواهد شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پايگاه خبري تحليلي نسيم نيوز، تاریخ انتشار: 3 مهر 1395، کد مطلب: -:www. nasim-news.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
لطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
0
خداوند به این بنده خدا رحم کند. ما حتی در بعضی از شهرستان های استان، سینما هم نداریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین