پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۲۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی ایران آگروفود در حالی تا ۱۶ مهر ماه ادامه دارد که این نمایشگاه می‌تواند بستر خوبی برای شیوع کرونا باشد.
شعار سال: لادن ملکی، مدیر اجرایی شرکت پالارسامانه برگزار کننده نمایشگاه بین المللی ایران اگروفود از استقبال فراتر از انتظار از این نمایشگاه با وجود محدودیت‌های کرونایی خبر داده است. این در حالی است که بنا به گفته دکتر نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونا استان تهران طی روز‌های اخیر رکورد بستری و فوتی‌ها را در استان تجربه کرده و وضعیت در تهران اصلا مساعد نیست.
عکس‌های گرفته شده به خوبی نشان دهنده این هستند که هیچ تضمینی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی با برگزاری نمایشگاه وجود ندارد و نه تنها عده‌ای بدون ماسک هستند یا ماسک را به صورت نصف و نیمه به روی صورت زده اند فاصله گذاری هم رعایت نشده است و همانطور که از عکس‌ها پیداست جمعیت زیادی بدون رعایت هیچ نوع فاصله‌ای در کنار هم به بازدید از غرفه‌ها به صورت تجمعی می‌پردازند. این در حالی است که بنا به گفته دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت: «هر نفر مبتلا بدون فاصله گزاری اجتماعی ۴۰۶ نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم به کرونا مبتلا می‌کند» و این یعنی فاجعه که اگر حتی تعداد اندکی مبتلا به کرونا در میان بازدیدکنندگان وجود داشته باشد تعداد زیادی از افراد حاضر در نمایشگاه را مبتلا خواهند کرد و حتی به گفته محققان آمریکایی در افرادی که علائم بیماری ظاهر نشود احتمال انتقال ویروس وجود دارد این یعنی همانطوری که نمایشگاه بین المللی شاهراه اقتصادی است می‌تواند به شاهراهی برای شیوع کرونا تبدیل شود. باید پرسید مسوولین برگزاری نمایشگاه که دائما دم از رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در زمان برگزاری نمایشگاه می‌زنند آیا شاهد این موارد تخلف نیستند؟
نمایشگاه بین المللی باعث شیوع کرونا در تهران می‌شود
 
نمایشگاه بین المللی باعث شیوع کرونا در تهران می‌شود
 
نمایشگاه بین المللی باعث شیوع کرونا در تهران می‌شود
 
نمایشگاه بین المللی باعث شیوع کرونا در تهران می‌شود
 
نمایشگاه بین المللی باعث شیوع کرونا در تهران می‌شود
 
نمایشگاه بین المللی باعث شیوع کرونا در تهران می‌شود
 
نمایشگاه بین المللی باعث شیوع کرونا در تهران می‌شود
استانداری تهران برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و همایش‌ها را ممنوع اعلام کرده است این سوال مطرح می‌شود که چرا با وجودی که تعداد شرکت کنندگان در یک همایش کمتر از تعداد شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی اگروفود هستند هیچ اسمی از ممنوعیت برگزاری نمایشگاه بین المللی برده نشده است؟ آیا باید سلامت را فدای مسایل اقتصادی کرد؟ در شرایطی که در موج سوم کرونا هستیم و در هر ۳۳ ثانیه در کشور ما یک نفر به کرونا مبتلا می‌شود و هر ۱۳ دقیقه یک نفر در کشور به دلیل کرونا فوت می‌کند برگزاری این نمایشگاه‌ها چه توجیهی دارد؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سلامت نیوز، تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۰۰۸۲۲، www.salamatnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
خيلي از افراد در اين نمايشگاه ها ناقل هستن و اين ها هم نميتونن جمعيت رو كنترل كنن كه و خيلي ها مبتلا ميشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین