پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۰۴۷۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
پیتر شیف، کارگزار کهنه‌کار وال‌استریت معتقد است پیروزی کاندیدای دموکرات، جو بایدن، در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر امریکا خبر بدی برای بازارهای سهام و کل اقتصاد امریکا خواهد بود.

شعار سال: پیتر شیف، کارگزار کهنه‌کار وال‌استریت معتقد است پیروزی کاندیدای دموکرات، جو بایدن، در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر امریکا خبر بدی برای بازار‌های سهام و کل اقتصاد امریکا خواهد بود.

او گفت: پیروزی بایدن به معنای یک اقتصاد خیلی ضعیف‌تر خواهد بود که فدرال‌رزرو را مجبور خواهد کرد بسته کمک مالی جدیدی ارائه کند.

پیتر شیف که مدیرعامل شرکت یوروپاسیفیک هم هست می‌گوید: بنابراین در دولت بایدن در مقایسه با دولت ترامپ تورم به شدت افزایش خواهد یافت و چاپ دلار خیلی خیلی بیشتر خواهد شد که این می‌تواند حباب بازار سهام را زا این بزرگ‌تر کند.

شیف اضافه کرد: افزایش مالیات بر شرکت‌ها که توسط نامزد دموکرات‌ها وعده داده شده است تنها شرایط را وخیم‌تر خواهد کرد. او توضیح داد که افزایش نرخ بدهی به طور ساده به معنای کاهش ارزش شرکت‌ها و سهام آن‌ها است، بنابر این وضعیت بازار سهام از این هم حبابی‌تر خواهد شد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  سایت خبری گسترش، تاریخ انتشار 18 مهر    99، کد خبر:   127561، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
0
0
تمام بورس در امریکا به ستون ترامپ وصله و باید ازش نهایت بهره رو ببرن در صورتی که با اومدن بایدن همه چی از دست میره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین