پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۷۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
مدیرکل بهزیستی آذربایجان ‌غربی گفت: در نیمه نخست امسال ۸۶ نفر از کودکان کار در سنین مختلف از خیابان‌های سطح شهر جمع آوری شده است.

شعار سال: عید فریور با اشاره به جمع آوری ۸۶ نفر از کودکان کار از سطح شهر افزود: ۲۳ نفر از کودکان کار در رده سنی بین هفت تا ۱۲ سال و ۵۳ نفر در رده سنی بین ۱۲ تا ۱۴ سال و نیز ۱۰ نفر در رده سنی ۱۵ تا ۱۸سال هستند که بعد از شناسایی از سطح خیابان‌ها جمع‌آوری شده است.

فریور افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت پیشگیری از ابتلا به این ویروس و رعایت بهداشت و پروتکل‌های بهداشتی، کودکان کار و خیابانی بیشتر در معرض خطر ابتلا به این ویروس قرار دارند و این قشر باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی در ارتباط با پیشگیری از ویروس کرونا در بخش‌های مختلفی اقدامات حمایتی را اتخاذ می‌کند.

وی از راه‌اندازی مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده در استان خبر داد و اظهار داشت: کودکان کار و خیابانی پس از جمع‌آوری در دو مرکز ساماندهی کودکان کار و مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده ساماندهی شده و حمایت‌های مختلف مالی، تحصیلی به خود کودکان و خانواده‌های آن‌ها در این مراکز ارائه می‌شود.

فریور اضافه کرد: کودکان کار و خیابانی دارای خانواده، پس از انجام اقدامات مشاوره‌ای و آموزشی تحت شرایطی و با تداوم حمایت‌ها به خانواده خود بازگردانده می‌شوند و کودکانی که والدین خود را از دست داده باشند تا پیدا شدن سرپرست تحت حمایت این مراکز قرار می‌گیرند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری کار ایران ایلنا، تاریخ انتشار 18 مهر    99، کد خبر:   979776، www.ilna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
0
0
واقعا کشوری که این همه معادن و منابع داره چرا باید این حجم کودک کار در سطح استان ها داشته باشه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
ايشالله ما هم مثل تبريز به شهري بدون نيازمند در سطح خيابان تبديل بشيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین