پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۱۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم از بهره برداری انبار ۲۰ هزارتنی نگهداری کالا‌های اساسی در قم به منظور تحقق جهش تولید خبر داد.

شعار سال: بهزاد رادمنش، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: به منظور تحقق راهبرد جهش تولید، انبار ۲۰ هزارتنی نگهداری کالا‌های اساسی درمجتمع ذخیره سازی و سیلوی شهید نخعی استان به بهره برداری رسید.

او بیان کرد: استان قم تا ماه گذشته فاقد انبار ذخیره سازی کالا‌های اساسی بود و به همین دلیل تامین و حمل این کالا‌ها برای مصرف صنایع و صنوف از سایر استان‌ها صورت می‌گرفت.

رادمنش ادامه داد: با اهتمام و پیگیری‌های صورت گرفته و تامین اعتبارات مورد نیاز، انبار کالا‌های اساسی استان ایجاد و به بهره برداری رسید و امکان ذخیره سازی و نگهداری تمام کالا‌های اساسی استان برای ایجاد شرایط بهتر در خصوص مدیریت تنظیم بازار و توزیع به موقع اقلام مورد نظر فراهم شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: وجود انبار کالا‌های اساسی در استان، علاوه بر آن که موجب افزایش قابل توجه ذخایر استراتژیک محصولات مورد نیاز مردم می‌شود، بالارفتن سطح کیفیت نگهداری و توزیع این کالا‌ها را نیز درشرایط مختلف به دنبال دارد.

او بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده کالا‌های مورد نیاز استان در بخش‌های مرتبط با اداره کل غله و خدمات بازرگانی به موقع تامین و ذخیره سازی می‌شود تا در زمان مقرر بر اساس نظر ستاد تنظیم بازار، نسبت به توزیع آن اقدام لازم صورت گیرد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 19 مهر    99، کد خبر:   7520899، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
ذخیره کالا درست ولی ایمنی انبار روهم مدنظر قرار بدید . با این مشکلات یهو همین کالاهای ذخیره هم از بین بره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
اي كاش براي همه استان هاي عزيزمون اين انبارهارو تاسيس ميكرديم تا مردم از گزند كمبود مواد غذايي در امان باشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
این انبار ها خیال مردم رو از ابابت قحطی و گرونی ها مطمئن میکنه و یه جور ارامش خیال برای اون هاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین