پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۰۵۶۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس‌آباد از تاسیس ۲ صندوق جدید اعتباری خرد زنان روستایی در شهرستان پارس‌آباد خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴ صندوق در این شهرستان فعالیت دارد. به منظور ارتقای مهارت‌های زنان روستایی عضو این صندوق‌ها و آموزش اصولی کارآفرینی، کارگاه‌های آموزشی متعدد با عنوان مهارت‌های زندگی شغلی و مهارت‌های کسب و کار ویژه اعضای صندوق‌های اعتبارات خرد و تسهیل گران زنان روستایی توسط کارشناسان این مدیریت در روستا‌های حوزه عمل اجرا شده است.
شعار سال: حسن نظیفی هدف از تاسیس صندوق‌های اعتباری خرد زنان روستایی را تقویت و توانمندسازی زنان روستایی در زمینه‌های مختلف کشاورزی و افزایش در آمد خانوار‌های کم در آمد از طریق پرداخت وام‌های کوچک برای انجام فعالیت‌های در آمدزا عنوان کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس آباد بهبود وضعیت اقتصادی و ایجاد اشتغال برای زنان روستایی و توسعه صنایع کوچک و خانگی خاص زنان روستایی، کاهش مهاجرت از روستا، کاهش فقر و ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی زنان در روستا را از دیگر اهداف راه اندازی این صندوق‌ها برشمرد.

نظیفی  از تاسیس ۲ صندوق اعتباری خرد زنان روستایی خبر داد و افزود: بدین منظور تاکنون تعداد چهار صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در روستا‌های تکچی، ملاکندی، تازه کند و اسلام آباد جدید از توابع این شهرستان تشکیل و در حال فعالیت هستند.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: به منظور ارتقای مهارت‌های زنان روستایی عضو این صندوق‌ها و آموزش اصولی کارآفرینی، کارگاه‌های آموزشی متعدد با عنوان مهارت‌های زندگی شغلی و مهارت‌های کسب و کار ویژه اعضای صندوق‌های اعتبارات خرد و تسهیل گران زنان روستایی توسط کارشناسان این مدیریت در روستا‌های حوزه عمل اجرا شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس آباد در پایان افزود: تشکیل این صندوق‌ها به دلیل توسعه و بهبود کسب و کار زنان روستایی و مشارکت آنان در بهبود اقتصاد خانواده بسیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند منجر به رونق تولید در منطقه شود.
 
 
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ خبر: ۲۱ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۸۱۵۱۱، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
زنان در پارس اباد واقعا خیلی به اقتصاد خانواده ها کمک میکنن! باید خیای بیشتر از این حرف ها بهشون کمک بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
براي تمومي خانم هايي كه علاوه بر كار سنگين منزل به كار در بيرون هم مشغول هستن ارزوي سلامت و بركت دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
هرچی این ها به روستاها رسیدگی بیشتری در زمینه اقتصاد بکنن مطمئن باشید مشکل زیادی در هر ها هم حل خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین