پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۶۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
معاون وزیر راه: تداخلات اراضی ملارد تا پایان سال برطرف می شود.
شعار سال: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تداخلات اراضی شهرستان ملارد که برای شهروندان، صنعتگران و کشاورزان ملاردی مشکلاتی ایجاد کرده بود تا پایان سال برطرف می شود.

مهرآبادی در بازدید از شهرک گلهای ملارد با بیش از 3 هزار نفر جمعیت گفت: متاسفانه در سالهای گذشته یک شرکت تعاونی اقدام به ساخت شهرک مسکونی ویلایی کرده بود که با گذشت چندین سال همچنان نتوانسته است برای صاحبان واحد های مسکونی سند واگذار کند و این مجموعه به علت اینکه هنوز تحویل شهرداری ملارد نشده است خدماتی به این شهرک داده نمی شود.

وی گفت: تداخلات اراضی این شهرک مسکونی با اقدامات صورت گرفته بزودی مرتفع شده و این شهرک به شهرداری ملارد تحویل داده می شود تا خدمات مورد نیاز این مجموعه تامین گردد.

وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی دهک با 110 واحد صنعتی فعال و شهرک کشاورزی گلخانه ای دهک با 20 گلخانه فعال همچنان به علت نداشتن سند از خدمات و تسهیلات دولتی بی بهره اند ، افزود: طرح کداکس در این منطقه بصورت مشخص نهایی نشده است که این موضوع هم برای صنعتگران و کشاورزان مشکلاتی بوجود آورده که لازم است با بازنگری در طرح کداکس منطقه این مشکل برطرف شود.

مهرآبادی با اشاره به اینکه پروژه مسکن مهر در کشور تا پایان سال بطور کامل تعین تکلیف می شود، افزود: عمده ترین مشکلات مسکن مهر در کشور و مسکن مهر صفادشت کم کاری برخی از پیمانکاران است که تذکرات لازم به انها داده شده است که واحد های در دست ساخت خود را تعیین تکلیف کرده و به متقاضیان واگذار کنند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت:مشکلات تداخلات ارضی و مسکن مهر صفادشت با دستورات صادر شده حداکثر تا پایان سال بطور کامل برطرف می گردد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: 22 مهر  1399، کد خبر: 2858587،  www.irirbnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
ادم به بعضي از شهرستان ها كه نگاه ميكنه حس ميكنه واقعا هيچ گونه سرپرستي نداره و اينطوري به امون خدا رها شدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین