پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۷
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
در یک برنامه مشترک در راستای احیاء مناطق سوخته شده کوه آبیدر و با حضور جمع کثیری از شهروندان کوه آبیدر بذر پاشی شد.

شعار سال: صبح امروز جمعه و با حضور جمع کثیری از شهروندان سنندج مناطق سوخته کوه آبیدر سنندج بذرپاشی شد.

در این برنامه مشترک که به همت کانون کوهنوردان استان کردستان برگزار شد، جمعی از ادارات دولتی و اقشار مختلف مردم نیز مشارکت و همکاری فعالی داشتند.

مدیرعامل کانون کوهنوردان کردستان در این رابطهگفت: کانون کوهنوردان در کنار فعالیت های ورزشی به محیط زیست و طبیعت نیز توجهی ویژه دارد و این برنامه نیز با همکاری و مشارکت اعای کانون و علاقمندان به محیط زیست برگزار شد.

صلاح حقیقان ادامه داد: بذرپاشی مناطق سوخته کوه آبیدر سنندج سال گذشته نیز به همت کانون برگزار شد و انتظار می رود که با فرهنگ سازی و همچنین حفاظت بهتر دیگر اجازه داده نشود تا آبیدر که نماد شهر سنندج است دچار آتش سوزی شود.

در همین حال مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری سنندج عنوان کرد: در پی آتش سوزی کوه آبیدر در تابستان امسال وسوخته شدن بسیاری از مراتع این کوه عملیات بذر پاشی این کوه اجرا شد. عرفان فتحی بیان کرد: این برنامه با مشارکت کانون کوهنووردان کردستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج، اداره کل منابع طبیعی و سازمان های مردم نهاد با همراهی هلال احمر برگزار شد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22 آبان 1394، کد مطلب: 2965786:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین