پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۴۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: معادن استان که در رعایت تناژ استاندارد تخلف کنند ملزم به نصب باسکول جهت رسیدگی و ارزیابی دقیق میزان حمل بار هستند.
شعار سال: علی فرخزاد روز چهارشنبه در شورای ترافیک استان قزوین، افزود: موضوع اضافه بار در حوزه حمل و نقل معادن چندین بار در شورای معادن و کمیته راه‌های استان بررسی شده و مصوبات لازم در خصوص آن دریافت گردیده است.

وی گفت: با توجه به این موضوع ما تاکید داریم که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هر معدنی را که یکبار اضافه بار آن از سوی اداره کل راهداری و پلیس گزارش شد ملزم به نصب باسکول کند.

فرخزاد افزود: طبق مصوبه شورای معادن استان قرار بود همه معادن استان برای نصب باسکول اقدام کنند، اما با توجه به شرایط اقتصادی و پرهیز از ایجاد هزینه برای معادن قرار شد فقط معادن متخلف از نظر تناژ، ملزم به نصب باسکول باشند.

معاون استاندار گفت: سازمان صمت استان باید گزارش دهد که بعد از این مصوبه، چند معدن را ملزم کرده است که باسکول را نصب کرده و بارنامه دریافت کنند.

این مسوول اضافه کرد: راه‌های روستایی استان برای بار معادن در حالت استاندارد و عادی هم طراحی نشده اند و هرگونه اضافه بار موجب تخریب آن‌ها می‌شود که اصلا قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه اضافه بار معادن باعث تخریب راه‌های روستایی استان شده است، افزود: باید این خسارت که در برخی جاده‌های استان جدی است مشخص شود تا برای تامین دعوی و تنظیم دادخواست رسیدگی قضایی آن اقدام گردد.

فرخزاد اضافه کرد:بسیاری از راه‌های روستایی که مورد استفاده معادن هستند بعد از یکسال از روکش آسفالت، قابل استفاده نیستند و همین موضوع موجب اعتراض اهالی روستاها، شوراها، بخشداران، فرمانداران و... قرار گرفته و باید برخورد جدی با این مساله صورت گیرد.

معاون استاندار گفت: در پرداخت عوارض بازسازی راه‌های روستایی از سوی معادن نیز برخی از استان‌ها رقم بالاتری از میزان پرداختی استان قزوین دارند و باید برای کنترل این مساله و راستی آزمایی میزان پرداختی معادن یک کمیته تشکیل شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی می متالز، تاریخ انتشار: 1 مهر 1399، کد خبر: 136593،  www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
اين معدن ها در تعارض با محيط زيست هستن و بايد دولت در اين زمينه يكاري ر. سريعا انجام بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین