پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۹۶۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۵
دبیر میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی قطب‌های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: سامانه بازنمایی دستاورد‌ها و محصولات قرآنی کشور، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم رونمایی می‌شود. از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همه نهاد‌ها و دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی کشور، ملزم به بارگذاری محصولات قرآنی خود در این سامانه گردند.

شعار سال: مرتضی غرسبان با اشاره به جلسه اخیر میز «توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی با معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک از سبد قرآنی (سامانه بازنمایی دستاورد‌های قرآنی کشور) رونمایی خواهد شد.

وی گفت: در سال گذشته، پروژه «وضعیت سنجی تولید محصولات قرآنی کشور» از سوی کمیسیون توسعه فعالیت‌های ترویجی، تبلیغی، قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دفتر تبلیغات اسلامی واگذار گردید.

دبیر میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی قطب‌های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به طرحی که میز قرآن ارائه نمود، تصریح کرد: به پیشنهاد حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی «رییس میز قرآن» طراحی سامانه بازنمایی دستاورد‌های قرآنی، لازمه اجرای پروژه وضعیت سنجی تولید محصولات قرآنی کشور دانسته شد.

وی افزود: بر این اساس، یکی از فعالیت‌هایی که در برنامه میز قرآن برای پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تعریف شد، طراحی سامانه سبد قرآنی بود؛ این فعالیت که با بیش از یک سال تلاش از سوی اداره فناوری پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی انجام گرفت، در جلسه اخیر میز قرآن با معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه گردید.

غرسبان با اعلام استقبال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این سامانه و تأکید بر ارتقاء آن به سطح ملی، تصریح کرد: مقرر شد که مراسم رونمایی رسمی از این سامانه در جلسه آتی «کمیسیون توسعه فعالیت‌های ترویجی، تبلیغی، قرآنی»، با حضور سید عباس صالحی «وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی» و حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی «ریاست محترم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همه نهاد‌ها و دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی کشور، ملزم به بارگذاری محصولات قرآنی خود در این سامانه گردند.

 

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تابناک، تاریخ خبر: ۲۸ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۱۰۴۰۴، tabnakqom.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
واقعا در زمينه قراني خيلي كار هاي كمي در زمينه نرم افزاري و فناوري شكل گرفته كه نيازمند قوي شدن در اين زمينه هستيم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
واقعا تا كي ميخوايم دوري نوجوان ها از معارف ديني رو گردن اين و ان بندازيم؟ كم كاري خودمون مهم ترين عاملشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
قران در كشور ما هنوز كار ها داره براي جا افتادن و در دسترس قرار گرفتن اما بايد مسئولين جهاني روي كار بيان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
اين حركت ها ميتونه روند رو به رشدي در زمينه قراني كشور به وجود بياره اما كافي نيست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین