پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۱۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: منطقه ۱۰ ظرفیت‌های بسیار خوبی برای برطرف کردن مشکلات موجود در منطقه به رغم تعداد بالای بافت فرسوده و آمار بالای نوسازی که در هر دو جایگاه اول را در تهران دارد، همچنین تراکم جمعیت که  ۴۰۰ نفر در هکتار است، اما ویژگی منحصر به فردی دارد و رونق، زندگی و حیات به صورت جدی در آن موج می‌زند.

شعار سال: زهرا نژادبهرام در جریان دویست و چهل و چهارمین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش شورایاری منطقه ۱۰ گفت: اقدام بسیار متناسبی در منطقه ده صورت گرفته و فضاهای بی‌دفاع شهری و بیش از ۲۰۰ نقطه در منطقه احصا شده است که از این تعداد ۷۵ درصد آن رفع و منجر به بازگشت امنیت و احساس آرامش در منطقه شده است.

او ادامه داد: مشخص‌ترین فضای بی‌دفاعی که ساماندهی شد گذر نواب است که با جلب نظر شهروندان نسبت به ارتقا آن اقدام شده است.

نژادبهرام افزود: منطقه ده به عنوان پایلوت در ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری در تهران معرفی شده است،‌ اما به رغم آنکه در شش ماهه نخست سال مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان بابت کسری پارکینگ از شهروندان در حوزه ساخت و ساز اخذ شده که براساس مصوبه شورا باید در یک حساب خاص برای ایجاد پارکینگ قرار می‌گرفت‌، اما تاکنون از این بودجه استفاده نشده و از شهردار تهران می‌خواهم که نسبت به اجرای مصوبه شورا اقدامات لازم را انجام دهند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در ادامه گفت: منطقه ۱۰ ظرفیت‌های بسیار خوبی برای برطرف کردن مشکلات موجود در منطقه به رغم تعداد بالای بافت فرسوده و آمار بالای نوسازی که در هر دو جایگاه اول را در تهران دارد،‌ همچنین تراکم جمعیت که  ۴۰۰ نفر در هکتار است اما ویژگی منحصر به فردی دارد و رونق،‌زندگی و حیات به صورت جدی در آن موج می‌زند.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 29مهر1399، کدخبر: -، ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
منطقه ده واقعا وضع خونه هاش خوب نیست میشه فیلم دهه 40 ساخت اونجا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
سال ها پيش هم همين خبر رو خوندم و اين به اين معني هست كه هيچ چيزي تو ايران درست نميشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
یه زلزله بیاد هزار تا مسوول جمع میشن میگن ما که گفتیم ما مسول نبودیم فلان بود. با کمترین زلزله با خاک یکسان میشه این منطقه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین