پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۱۷۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۹
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبادان، از آزادسازی ۱۲۵۵هکتار و یک پرونده ۱۹ هکتاری از اراضی ملی شهرستان شادگان خبر داد.

شعار سال: غلامرضا فرجی با اعلام این خبر اظهار کرد: یک پرونده با موضوعیت اعتراض به اجرای مقررات ماده ۵۶ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور، و ۱۲۵۵ هکتار از اراضی ملی پلاک ۵۱ بخش ۴ اهواز، موسوم به شهرستان شادگان، با تلاش بی‌وقفه نمایندگان حقوقی و همکاری مراجع قضایی آزادسازی شد.

رئیس منابع طبیعی شهرستان آبادان گفت: یگان حفاظت منابع طبیعی همچنان طرح‌های عملیاتی مقابله با زمین‌خواری را در فواصل زمانی مختلف دنبال می‌کند تا تصرف و دست‌اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی از بین برود.

فرجی ضمن اشاره به مبلغ ۴۳۹ میلیارد ریالی این عرصه عنوان کرد: حفظ بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان در دستور کار اداره منابع طبیعی قرار دارد و از مردم شریف استان تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و تعرض به اراضی ملی، موضوع را به شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی استان خوزستان اطلاع‌رسانی کنند.

وی در پایان از یک پرونده مشابه دیگر هم پرده‌برداری کرد و افزود: در یک پرونده مشابه دیگر هم، سه عرصه از منابع ملی واقع در پلاک ۹۶ بخش ۴ اهواز، موسوم به "ام الغزلان" در همین شهرستان شادگان، به مساحت مجموعاً ۱۹نیم هکتار، با هوشیاری یگان حفاظت شادگان، شناسایی و با پیگیری قضایی و دستور دادستان محترم مبنی بر رفع تصرف عدوانی و اعاده وضع سابق، رفع تصرف شد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری کار ایران ایلنا، تاریخ انتشار 29 مهر    99، کد خبر:   984637، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
تصرف زمین و زمین خواری معضلی شده واقعا . باید با جدیت برخورد بشه و زمینه ایجاد این مشکل برطرف بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
تا باشه از اين خبرهاي خوب ايشالله تموم تصرفي ها ازاد بشن تا بتونيم روشون براي توليد فكر كنيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
واقعا بايد مردم جو.نشون به لب ميومد تا اين كارها اانجام ميشد؟ اين انصاف نيست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
اره ديگه داداش من! اينجا مردم حتما بايد جون به لب بشن تا اين مشكلاتشون حل بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین