پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۲۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران در پی انتقال نسرین ستوده به زندان قرچک، اعلام کرد: با توجه به اینکه حکم اخیر این فرد قطعی شده و محکومیت ۱۲ سال حبس لازم الاجراست، نسرین ستوده به بند عمومی زندان زنان استان تهران (زندان قرچک) منتقل شده است.
شعار سال: روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران در پی انتقال نسرین ستوده به زندان قرچک، اعلام کرد: با توجه به اینکه حکم اخیر این فرد قطعی شده و محکومیت ۱۲ سال حبس لازم الاجراست، نسرین ستوده به بند عمومی زندان زنان استان تهران (زندان قرچک) منتقل شده است.

به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران افزود: نسرین ستوده بابت عنوان مجرمانه اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به پنج سال حبس و بابت فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی به یکسال حبس محکوم شده بود.

این اداره کل افزود: نسرین ستوده همچنین اخیرا به دلیل محکومیت در یکی از جرایم عمومی به ۱۲ سال حبس محکوم شده که محکومیت اخیرالذکر به تازگی قطعی و لازم الاجرا شده است.

روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد در خصوص این زندانی لحاظ می‌شود و بنابراین با ادغام دیگر موارد محکومیت وی مجازات ۱۲ سال حبس برای وی لحاظ می‌شود.

این اداره کل اعلام کرد: با استناد بند ب ماده هفت آیین نامه نحوه تفکیک و طبقه بندی زندانیان مصوب ۱۳۸۵/۹/۹، زندانیان با محکومیت در یکی از جرایم عمومی که متوجه نسرین ستوده نیز می‌شود، صلاحیت نگهداری در بند امنیتی را ندارند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار: ۳۰مهر ۱۳۹۹، کدخبر: etemadonline.com، ۴۴۰۳۱۳
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
بزه و جرم ایشون رو هم کاش میگفتید تا مردمی که این موضوعات رو دنبال میکنن بدونن ایشون چیکار کرده
حاج حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
با سلام احترام،ظاهراً عزیزان خبرنگار به اطلاع از تقسیمات کشوری هستند و یا نیاتی خاص دارند که ندامتگاه شهرری را با نام قرچک متشر می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین