پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۰۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
رائفی پور در پاسخ به فرافکنی کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، در یکسری رشته توئیت بیان کرده بنده یک سوال پرسیدم حالا چرا شما به دست و پا زدن افتادید؟ ‏بجای آسمان به ریسمان بافتن پاسخ سخنگوی کمیسیون بهداشت را بدهید! چرا باید مردم ایران (که در تحریم دارویی هستند) سی برابر! دیگر کشور‌ها کیس مطالعاتی دارو‌های کرونا باشند؟ چرا کشور‌های غربی و درگیر کرونا مانند امریکا، فرانسه، اسپانیا و انگلیس در این امر پیشگام نیستند؟
شعار سال:هشدار داده بودیم که هجمه ای در این خصوص بپا خواهد شد. اما گویا گوش شنوایی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نبود. البته که این اولین تجربه رسانه ما در این خصوص ( تعامل غیر موثر با وزارت بهداشت) نیست و بنظر می رسد تا زمانی که افرادی چون دکتر کیانوش جهانپور ، در سمت مدیر کلی روابط عمومی باشند، اوضاع همین طور ادامه خواهد یافت. اما اصل داستان ...

رائفی پور سوالاتی در خصوص آزمایشات روی بیماران کرونایی و میزان آگاهی داشتن آنها از درمان آزمایشی با داروهایی که بی تاثیر بودن آنها ثابت شده است، می پرسد. در پاسخ ، کیانوش جهانپور، پاسخ داده و در انتها با نوعی بی تدبیری بیان می دارد که حداقل در جائی نظر بدید که  الفباش رو بدونی؟ لازم به توضیح است که ، این نوع حاشیه سازی و فعالیت غیر حرفه ای جهانپور مسبوق به سابقه بوده و حداقل برای برخی از اهالی رسانه، رفتار اثبات شده تکرار پذیری است .

در پاسخ رائفی پور در رشته توئیتی هایی می پرسد ، بنده یک سوال پرسیدم حالا چرا شما به دست و پا زدن افتادید؟ رائفی پور، اقدام به طرح سوالات مکرر دیگر و ارایه مستنداتی از صحبت های معاون وزیر و برخی از نمایندگان می کند و این جبهه گیری ها بر پیچیدگی داستان می افزاید. بعنوان نمونه در برخی از این رشته توئیت ها بیان می شود : 

*** معاون تحقیقات وزارت بهداشت : از یازده هزار نفری که در کل دنیا داروها روی آنها آزمایش شده بیش از یک سوم شان از ایران بوده اند.

بنده پزشک نیستم،‌اما سخنگوی کمیسیون پزشکی‌حتما الفبای شما را می داند.

*** ‌‏به گفته متخصصان از دی ماه بیمارانی با علائم کرونا به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند . معاون وزیربهداشت: چون همزمان بیماری H1N1 بود، به اشتباه آن را آنفلوانزا تشخیص داده و دیر متوجه ورود بیماری شدیم. بعد به یکباره دقیقا شب انتخابات فهمیدید کرونا آمده است؟
کمی دیر و البته سیاسی نبود؟

*** ‏مردم حق دارند اعتمادی به سخنان شما نداشته باشند . مگر‌ شما نبودید که موضوع انتقال ویروس از طریق هوا را رد کردید ؟ این بازی باجان مردم نبود؟

*** آیا این داروها را بر روی حریرچی‌ قائم مقام وزارت بهداشت و یا نوبخت و محمود صادقی و معصومه ابتکار هم که کرونا گرفتند آزمایش کردید؟

*** ‏بجای آسمان به ریسمان بافتن پاسخ سخنگوی کمیسیون بهداشت را بدهید! چرا باید مردم ایران (که در تحریم دارویی هستند) سی برابر !!! دیگر کشورها کیس مطالعاتی داروهای کرونا باشند؟ چرا کشورهای غربی و درگیر کرونا مانند امریکا ،فرانسه،اسپانیا و انگلیس در این امر پیشگام نیستند؟ جواب...
 

 
 
 
 
 
 

برگرفته از منابع مختلف، اختصاصی شده توسط پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
اين اقاي رائفي پور واقعا براي مردم نيازه! اين بايد باشه تا با سوال هاي خودش لرزه بندازه بر اندام مسئولين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
آقای رایفی پور شما که خودت این همه ملت جمع کردی برای جشن امامت حضرت مهدی تو این دوران کرونا دیگر ایراد نگیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
ایام اربعین 14 میلیون زائر رفتند کربلا،الان آمار مرگ و میر کرونا در کربلا صفر شده تو ایران معلوم نیست چه خبره که اینقدر آمار مرگ و میر بالاست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین