پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۲۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
غلامحسین ذوالقدری گفت: احتمالا به عنوان مدیر فنی تیم ملی بلغارستان مشغول به کار شوم. دوست دارم در کنار پسرم به تکواندو این کشور کمک کنم و بعد از مدت‌ها وارد گود شوم. اگر تمام شرایط مهیا باشد می‌توانیم کار‌های مفید و حتی بزرگی در بلغارستان انجام دهیم.
شعار سال: غلامحسین ذوالقدری مدیر فنی اسبق تیم ملی تکواندو در مورد شرایط این روز‌های تکواندوی ایران در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: ترجیح می‌دهم با رسانه‌ها در مورد اوضاع تکواندو صحبتی نداشته باشم. قطعا انتقاد و پیشتهادات زیادی دارم، اما آن را مستقیما به رییس فدراسیون تکواندو انتقال می‌دهم. در حقیقت کاری با تکواندوی ایران ندارم.

ذوالقدری در مورد فرزند تکواندوکارش، فرزاد ذوالقدری که چندی پیش به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو بلغارستان انتخاب شد، توضیح داد: فرزاد چندین سال به عنوان تکواندوکار برای تیم ملی بلغارستان مبارزه کرد و در همان مدت تمام تجربیاتش را در اختیار سایر ملی پوشان بلغارستان و حتی سرمربی وقت تیم ملی بلغارستان قرار می‌داد. جدای از عملکرد خوب فنی، اخلاق حرفه‌ای و ورزشکاری فرزاد هم مورد توجه رییس فدراسیون تکواندو بلغارستان قرار گرفت تا به این نتیجه رسیدند که فرزاد به عنوان سرمربی تیم تکواندو بلغارستان انتخاب شود. من معتقدم فرزاد نتیجه اخلاق خوبش را گرفت و با اینکه سن و سالی ندارد، اما توانست در یک کشور اروپایی سرمربی شود.

غلامحسین ذوالقدری که خود سال‌ها در دوره پرافتخار تکواندوی ایران قرار داشت در مورد احتمال همکاری با پسرش در بلغارستان تصریح کرد: در این چند سالی که از تیم ملی جدا شدم، بار‌ها پیشنهاد‌های خارجی به من شد و من هر بار بنا به دلایلی آن‌ها را رد می‌کردم. حالا هم فرزاد از من کمک خواسته و منم با کمال میل دوست دارم به او کمک کنم.

ذوالقدر در این باره توضیح داد: احتمالا به عنوان مدیر فنی تیم ملی بلغارستان مشغول به کار شوم. دوست دارم در کنار پسرم به تکواندو این کشور کمک کنم و بعد از مدت‌ها وارد گود شوم. اگر تمام شرایط مهیا باشد می‌توانیم کار‌های مفید و حتی بزرگی در بلغارستان انجام دهیم.

مدیر فنی اسبق تیم‌های ملی تکواندو ایران در پایان به وضعیت تکواندو و دیگر رشته‌های فنی در کشور بلغارستان پرداخت و توضیح داد: بلغارستان تکواندوی قدرتمندی ندارد و باید گفت تیم ملی خوبی ندارند. اما رییس فدراسیون تکواندوی بلغارستان مناسبات بسیار خوبی با فدراسیون جهانی دارد که این موضوع می‌تواند کمک حال ما باشد. از طرف دیگر عموما بلغار‌ها بوکسور‌های قدرتمندی دارند و البته تک ستاره‌هایی در کاراته و جودو.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازشبکه اطلاع رسانی دانا ، تاریخ انتشار 5 آبان 99 ، کد خبر:-، dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
تا وقتی از نیروی خبره خودمون در تیم ها استفاده نکنیم این ها هم مجبور میشن برای عرضه اندام برن خارج از کشور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
به قول دوست عزيزمون انقد قدر داشته هاي خودمون رو نداشته باشيم كه اين ها همه شون بذارن از ايران برن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
دونه دونه نخبه هامون رو در زمین علم و ورزش داریم از دست میدیم و عین خیالمون هم نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین