پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
چه شد که بجای ارزش و هدف، اسیر لذت و لحظه شدیم؟ چه شد که جایگاه و هویت یابی انسان‌ها از تلاش برای تعالی به تلاش برای دارایی تنزل پیدا کرد؟ چه شد شایستگی‌ها جای خود را به ارتباطات داد؟ کجای راه را اشتباه رفتیم.
شعار سال: آیا مورد حمله آندلسی قرار گرفتیم یا گرفتار شبیخون اسب تروا شدیم؟ چه شده که تمدن سازی را به سطح توسعه تقلیل داده ایم؟ چه شده که بجای ساخت و تولید و هویت یابی بدان، دچار لذت و لحظه و هویت یابی با دارایی شده ایم؟
چرا با وجود آنکه گرفتاری پدران جامعه و نداشتن وقت برای همسر و فرزند و اثر آن روی تربیت و پیامدش روی جامعه را می‌بینیم، قدمی بر نمی‌داریم؟ چه شده که ضعف نظام آموزشی و اثرش روی توانمندی فردی و پیامدش در جایگاه یابی حرفه‌ای را می‌دانیم، قدم از قدم بر نمی‌داریم؟
ما را چه شده که آسیب‌های تربیت دینی، اثرش بر ظرفیت یابی فرد برای حیات طیبه و نتیجه اش بر حیات دنیوی و اخروی را مشاهده می‌کنیم و ساکت هستیم؟ ما این مشکلات را در عدم شایسته سالاری‌ها، فساد‌های اداری، سیاستگذاری‌های نادرست و ...، می‌بینیم، چرا از خودمان شروع نمی‌کنیم. انسان توانمند، زمینه ساز ایجاد جامعه توانمند خواهد بود. بسم الله
تعداد بازدید : 10
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
چه زیبا واقعیات زندگی امروز جوانان ما به تصویر کشده شده و عیان گردیده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین