پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۲۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به اینکه امسال شاهد رشد ۶۰ درصدی فروش نسبت به ۹۴ و ۳۰ درصدی نسبت به ۹۳ بودیم، گفت: ۶۳۰ هزار خودرو تا پایان سال تولید می‌کنیم که از این تعداد ۳۰ هزار دستگاه را تا آخر سال به کشورهای منطقه صادر می‌شود.

شعارسال: مصطفی خان کرمی در نشست خبری رونمایی از برخی محصولات جدید ایران خودرو در نمایشگاه خودروی تبریز، با اشاره به اینکه ایران خودرو سال پرباری را در 95 پشت سر گذاشته است اظهار داشت: ایران خودرو از ابتدای امسال تعهدات زیادی را جذب کرد و بسیاری از خوردوسازان خود را با شرایط ایران خودرو برای شیوه‌های متنوع فروش تطبیق دهند.

وی با تاکید بر اینکه رضایتِ بخش عظیمی از بازار را جذب کردیم، افزود: برای خرید خودروهای صف ایجاد شده و تا سال آینده تعهد تحویل خودرو داریم.

معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو با بیان اینکه خودروی توقفی در پارکینگ نداریم، گفت: خودروها بلافاصله پس از تولید بارگیری و به مشتری ارسال می‌شود و با افزایش تولید تلاش می‌کنیم نیاز فوری مشتری را پاسخگو باشیم.

خان کرمی بر افزایش کیفیت تولیدات ایران خودرو تاکید کرد و خاطرنشان کرد: در خودروی رانا سه ستاره کیفی را گرفت که با افزایش کیفیت گارانتی را از دو سال سقف گارانتی به سه سال افزایش دادیم.

وی با اشاره به اینکه شراکت ما با پژه به ثمر نشست تصریح کرد: از دی ماه محصول پژوی 2008 به بازار عرضه می‌شود که قیمت آن از 75 تا 90 میلیون متغیر است.

معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو با بیان اینکه پژو 508 که رقیب سوناتا و کیا اسپروتیج است برای ارزیابی بازار، واردات می‌کنیم، ابراز داشت: در صورت مثبت بودن نتیجه تولید کنیم، ضمن اینکه با رنو هم ارتباطات مثبتی داریم و 3 هزار رنو کپچر تا پایان سال عرضه می‌کنیم، از طرفی با سوزوکی ژاپن نیز شراکت خوبی داریم و ویتارا جدید را یک ماه پیش وارد کردیم که نظر بازار را به خود جلب کرد و در آینده وارد بازار می‌کنیم.

خان کرمی با اشاره به اینکه در نمایشگاه تبریز رنو آل 90 جدید فیس لیفت را با تغییراتی برای جلب رضایت مشتری عرضه کردیم، ادامه داد: این محصول از اواخر بهمن وارد بازار می‌شود و قیمت نهایی آن پس از ارزیابی بازار تعیین خواهد شد.

وی با اشاره به خدمات پس از فروش مطلوب ایران خودرو در سطح کشور، خاطر نشان کرد: 800 نمایندگی و 1200 امداد ایران خودرو در کشور وجود دارد که خدمات پس از فروش ویژه‌ای ارائه می‌دهند.

معاون ایران خودرو با بیان اینکه سال گذشته سال خاصی برای رکود در کل صنعت بود، ابراز داشت: سال گذشته انتظاری برای خرید خودروی خارجی با قیمت پایین پس از برجام وجود داشت که برخی هم در این میان برای ضربه زدن به صنعت و اشتغال با کمپین نخریدن خودرو تلاش می‌کردند.

خان کرمی با بیان اینکه در سال گذشته با فروش محصولات خودروسازان، 80 درصد رشد اقتصادی کشور متعلق به فروش صنعت خودرو بود، تصریح کرد: وام خرید خودرو و فروش خوب محصولات در اقتصاد کشور اثرات مثبت زیادی گذاشت. 36 هزار خودرو در پارکینگ داشتیم که در عرض 5 روز از وام خودرو 90 هزار تعهدات دریافت کردیم و سایت بسته شد و تنها 64 هزار نفر که مبلغ واریز کرده بودند به موقع تحویل دادیم که علاوه بر صفر شدن موجودی خودرو، تا سال آینده هم تعهدات فروش داریم.

وی با اشاره به اینکه امسال شاهد رشد 60 درصدی فروش نسبت به 94 و 30 درصدی نسبت به 93 بودیم، گفت: برای امسال تولید 670 هزار خودرو برنامه ریزی کردیم که احتمالاً تا 630 هزار خودرو برسیم و از این تعداد 30 هزار دستگاه را تا آخر سال به کشورهای منطقه صادر می‌کنیم.

به گفته این مقام صنعت خودروسازی کشور، رضایت مشتری از محصولات ایران خودرو در 6 ماهه اول سال بیش از 10 تا 11 درصد افزایش یافته که نشان از افزایش کیفیت خودروها و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8مهر1395، کدخبر: 1199446: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین