پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۳۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون ۸۰ هزار میلیارد ریال در بخش ورزش متضرر شده‌ایم.
شعارسال: جمشید تقی‌زاده عصر شنبه طی بازدید از ورزشگاه انقلاب نیشابور افزود: طی این مدت ۲۸ هزار باشگاه ورزشی در کشور دچار ضرر شدند که به دنبال ارائه تسهیلات مناسب برای آن‌ها هستیم.
وی ادامه داد: پس از سال‌ها لایحه اهداف و وظایف ورزش و جوانان توسط مجلس تصویب و مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت و توسط رییس جمهوری به وزارت ورزش ابلاغ شد و ما نیز باید ظرف ۶ ماه در بخش‌های مختلف آیین نامه‌های ابلاغی را تدوین کنیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از موارد مهم این قانون نظارت وزارت ورزش و ادارات کل استانی به تمام امور ورزشی دستگاه‌ها و نهادهاست و رییس جمهوری به عنوان رییس شورای عالی ورزش و وزیر ورزش و جوانان نیز به عنوان دبیر آن خواهد بود.
وی افزود: لایحه نظام جامع باشگاه داری در حال جمع بندی است و تا ۲ هفته آینده به دولت و سپس به مجلس ارائه خواهد شد که تصویب آن می‌تواند تحول شگرفی در ورزش کشور به وجود آورد، چون مقدمات ورود بخش خصوصی به ورزش تعریف می‌شود.
تقی زاده ادامه داد: کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند نشاط، سرزندگی و عقلانیت است و کارکرد اصلی ورزش افزایش نشاط، شادابی و افزایش انگیزه در جامعه می‌باشد.
وی با بیان اینکه طرح جامع مجموعه ورزشی انقلاب نیشابور باید بر مبنای نیاز شهرستان و استان مصوب شود گفت: همزمان با احداث ساختمان جوانان در مجموعه انقلاب نیشابور باید بخشی هم به عنوان باغ جوانان در این مجموعه ساخته شود که یک طرح ماندگار در شرق کشور است و برای نخستین بار در ایران خواهد بود که حتی می‌تواند برای ازدواج جوانان هم مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز گفت: اواخر سال ۹۶ در ۳۲۶ طرح نیمه تمام ورزشی از صفر تا ۹۴ درصد پیشرفت داشتیم که برای تکمیل آن‌ها چهار هزار و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار مورد نیاز بود در حالی که ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار داشتیم.
حسن کریمی افزود: به همین دلیل تصمیم گرفتیم طرح‌های دارای پیشرفت بیش از ۷۰ درصد را شروع کنیم و تنها طرحی که در کشور کمتر از این مقدار بود ورزشگاه انقلاب نیشابور بود که وزیر ورزش و جوانان در بازدیدشان بر اجرای این طرح تاکید کردند.
وی ادامه داد: از این طرح‌ها ۸۰ مورد به اتمام رسیده یا تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد و برای ساخت مابقی حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال برمبنای اعتبار کارشناسی شده در سال ۹۶ مورد نیاز است که رقم مورد نیاز فعلی بیشتر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن  ورزشی با بیان اینکه ورزشگاه انقلاب نیشابور طی دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد گفت: در صورت اجرای پیست تارتان این مجموعه نیز همزمان به بهره‌برداری خواهد رسید در غیر این صورت قرار داد آن منعقد و سال آینده به بهره برداری می‌رسد و ادامه ساخت استخر این مجموعه هم که هم اکنون کمتر از ۳۰ درصد پپیشرفت فیزیکی دارد سال آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت.
مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار ۱۱ آبان ۹۹، کد خبر: ۸۴۰۹۴۵۶۷، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
ضررر کرونا ظاهرا از تحریم ها هم بیشتر بوده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
مجموعه ضرر هایی که کرونا به ایران در زمینه های مختلف شده حس میکنم بالاتر از بودجه چند سال کشور باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
اینکه این ضررهارو هم چگونه محاسبه میکنن خودش مساله ست ولی خب نمیشه منکر ضرر های کرونا شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
ای کاش فقط کل خسارتش همین بود کرونا پایه های اقتصادی جهان رو مورد هدف قرار داده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین