پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۰۹۷۸۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
متقاضیان دریافت وام دستیاری سال ۹۹ دانشگاه‌های علوم پزشکی تا فردا ۱۵ آبان فرصت دارند درخواست خود برای دریافت این وام را ثبت کنند.
شعار سال: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به ۱۰ هزار نفر از دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی PH.d وام قرض الحسنه به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال اعطاء می‌کند که در این راستا با بانک قرض الحسنه مهر ایران هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و بر همین اساس توافق نامه‌ای نیز امضا شده است.

به دنبال امضای توافق‌نامه فوق به دانشجویانی که از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معرفی شوند، مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه با سود ۴ درصد، به صورت یک جا داده خواهد شد که بازپرداخت آن بعد از تنفس هشت ماهه، در اقساطی ۳۴ تا ۳۶ ماهه خواهد بود.

عملیات اجرایی و شیوه نامه وام دستیاری به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شد که در این شیوه‌نامه، شرایط گیرندگان این وام از جمله اولویت‌بندی دریافت مشخص شده است.

بر اساس شیوه نامه اعطای وام دستیاری که به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شد اولویت ثبت نام برای دریافت وام دستیاری در مرحله اول با دانشجویان متاهل ورودی‌های سال ۹۶ و قبل از آن بوده است که پس از عبور از این مرحله، وام دستیاری به دانشجویان ورودی ۹۷ به بعد نیز تعلق خواهد گرفت.
 
دانشگاه‌ها تا ۲۰ آبان‌ماه فرصت دارند که اسامی متقاضیان خود را به صندوق رفاه دانشجویان اعلام کنند

ثبت نام برای دریافت وام دستیاری فردا ۱۵ آبان پایان می‌پذیرد و دانشگاه‌ها تا ۲۰ آبان‌ماه جاری فرصت دارند که اسامی متقاضیان خود را به صندوق رفاه دانشجویان اعلام کنند. ثبت‌نام اولیه و افتتاح حساب برای دریافت این وام به صورت الکترونیکی است و نیازی نیست دانشجویان به بانک مراجعه کنند.

دانشجویان متقاضی، مراحل افتتاح حساب و ثبت نام را می‌توانند از طریق موبایل بانک و اینترنت بانک انجام دهند. حضور آن‌ها تنها برای ارایه و تکمیل مدارک و مباحث مربوط به ضامن است که دانشجو باید یکبار به بانک مراجعه کند.

وام دو هفته پس از تکمیل مدارک و باز شدن پرونده و افتتاح حساب در بانک قابل وصول است. پرداخت این نوع وام در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۴آبان ۱۳۹۹، کد خبر:۹۹۰۸۱۳۰۸۵۶۶، isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
امیدواریم که این وام هارو سر موقع بدن و تعداشون رو هم بیشتر از اینی که هست بکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
این وام ها بدتر ادم رو فقیرتر میکنن تا اینکهبخوان کمکی به اقتصاد بکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
ای کاش زودتر متوجه این وام میشدم تا مقدماتش رو اماده میکردم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
ممنون که خبر دادین این دوست عزیزهم میتونه از همین الان اقدام کنه برای این وام
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
امروز به پایان میرسه ای کاش زودتر میخوندم خبرتون رو ای بابا خیلی حیف شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
ای کاش این موضوع رو تمدید میکردن چون خیلی اطلاع رسانی شون ضعیف بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین