پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۹۰
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
نماینده مردم سبزوار در مجلس خبر داد اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار برای جلوگیری از واردات شیر خشک نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار برای جلوگیری از واردات شیر خشک به تعاونی‌ها خبر داد.
شعارسال:
رمضانعلی سبحانی‌فر عصر روز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های جهاد کشاورزی سبزوار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به تولید شیر در بودجه سال جاری و برنامه پنجم توسعه توجه ویژه‌ای شده بود، اظهار کرد: خوشبختانه این میزان توجه در برنامه ششم توسعه نیز مشاهده می‌شود، بدین منظور باید تسهیلات ارزان قیمت در اختیار دامداران قرار گیرد تا بتوانند محصولات تولیدی خود را نسبت به سال‌های گذشته افزایش دهند.

وی مهم‌ترین روش حمایت از دامداران را ارائه محصولات ارزان قیمت و تأمین خوراک دام دانست و افزود: اگر تسهیلات با مدت زمانی بیشتری به متقاضیان ارائه شود قطعاً تولیدکنندگان هم در فعالیت خود کمتر دچار مشکلات اقتصادی می‌شوند، بنابراین در ماه‌های اخیر خوراک دام به‌صورت شش ماهه به دامپروران داده شده است.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت بازار محصولات، بیان کرد: اکنون نسبت به تولید محصولات میزان تقاضا کاهش یافته است و باید مسؤولان به بخش بازارفروش هم توجه کنند.

سبحانی‌فر خواستار فرهنگ‌سازی استفاده شیر در جامعه شد و تصریح کرد: باید نیاز شیر در داخل کشور را تأمین و به سمت صادرات حرکت کنیم و شیر به صورت لبنیات آماده و شیرخشک صادر شود که خوشبختانه کشورهای آسیای میانه و روسیه از محصولات ما به‌خوبی استقبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه توجه به موضوع صادرات تحولی عظیم در بخش اقتصاد کشور ایجاد می‌کند، عنوان کرد: در گذشته واردات شیر خشک به داخل کشور موجب شده بود تا دامداران ضربات سنگینی متحمل شوند و از سوی مجلس تذکرات جدی به دستگاه‌های مرتبط داده شد بنابراین به‌صورت جدی از واردات شیر به کشور جلوگیری شد.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص اعتبار به تعاونی‌ها، ادامه داد: بالغ بر 200 میلیارد تومان اعتبار در اختیار کارخانجات قرار می‌گیرد تا با خریداری شیر از دامداران بتوانند شیرخشک تولید کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 19 شهریور 1395، کد خبر: ۱۳۹۵۰۶۱۹۰۰۰۰۳۳، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین