پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۰۹۹۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
بنظر می‌رسد که نوع برخورد مدنی، آکادمیک و دانشگاهی، دیپلماتیک و سیاسی کشور ما با اقدام تروریستی صورت گرفته در دانشگاه کابل از جهت سطح و میزان بیان همدردی با کشور دوست، همسایه و هم کیشی، چون افغانستان، با غفلت همراه بود. حادثه دانشگاه کابل، حادثه کوچکی نبود که از کنار آن بتوان به سادگی گذشت. آقای سفیر، ما به نوبه خودمان و بعنوان عضوی کوچک از جامعه بزرگ رسانه‌ای، دانشگاهی و پژوهشی کشور، خدمت شما و مردم شریف افغانستان، تسلیت عرض می‌کنیم.
شعار سال:بالغ بر 20 جوان خوش استعداد و جهت دهنده به آینده افغانستان و چه بسا بشریت ، با حرکتی تروریستی غرق در خون شدند و بنوعی و بشکلی مظلومانه در سنگری چون دانشگاه، به شهادت رسیدند .

شهادت این جوانان را می توان از دو منظر مقابله با تروریسم و تعرض به ساحت علم و دانشگاه محکوم کرد .
 
متاسفانه بجز روسای چند دانشگاه( تهران ، علامه طباطبایی و ... ) ، ریاست محترم مجلس ، وزرای ارشاد و ICT کشور ،سخنگوی وزارت امور خارجه و همچنین شهردار تهران ، سایر سیاسیون ، مدیران ارشد اجرایی مرتبط و ... ، واکنش رسانه ای خاصی نشان ندادند.

نمی دانیم این عدم واکنش را به حساب درگیری های بالای افراد مورد اشاره بگذاریم یا همزمانی با انتخابات امریکا یا ..... . به هر حال کشور خوب افغانستان، علاوه بر همجواری و همسایگی با جمهوری اسلامی ایران، حوزه های مشترک بسیار بالا و پیوندهای ناگسستنی عدیده با کشور ما دارد. انتظار می رود که در روزهای آینده شاهد ، موضع گیری شدیدتر و همدلی بیشتر مسئولان در خصوص این حادثه بشدت تلخ باشیم. جناب سفیر عزیز ، ما ( همکاران و فعالان در پایگاه تحلیلی خبری شعار سال) ضمن محکوم کردن این جنایت ، بعنوان عضوی کوچک از جامعه بزرگ رسانه ای ، دانشگاهی و پژوهشی جمهوری اسلامی ایران ، مراتب تسلیت خود را خدمت شما و مردم شریف افغانستان، عرض می کنیم.


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
ای هزار تا کاش که این اتفاق تو افغانستان نمیفتاد این لزومش اینه که مردم مطالبه گری امنیتی از دولتشون داشته باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین