پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۲۹۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
تجهیزات چهارگانه موردنیاز بیمارستان نوبنیاد مهدی‌شهر وارد استان سمنان شده است.
شعار سال: تجهیزات چهارگانه بیمارستانی مربوط به بیمارستان در دست احداث مهدی‌شهر وارد استان سمنان شد.

نوید دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان کرد: احداث بیمارستان مهدی‌شهر توسط اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان در حال انجام بوده و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پس از تحویل بیمارستان از سوی این اداره کل، به تجهیز این بیمارستان موظف خواهد بود.

او ادامه داد: تجهیزات چهارگانه بیمارستانی این بیمارستان در دست احداث خریداری و وارد استان شده است؛ ولی متأسفانه به دلیل عدم تکمیل ساخت این بیمارستان در دست احداث، تجهیز آن امکان‌پذیر نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر احداث این پروژه درمانی شهرستان مهدی‌شهر به پایان برسد و برای تجهیز در اختیار این دانشگاه قرار گیرد.

دانایی با اشاره به اینکه به مردم مهدی‌شهر قول داده بودیم با تمام توان برای تجهیز این بیمارستان تلاش کنیم، اظهار کرد: تجهیزات چهارگانه بیمارستانی وارد دانشگاه شده است و با توجه به قولی که به مردم این منطقه داده‌ایم، در حال خرید بقیه تجهیزات موردنیاز این بیمارستان هستیم.

او تأکید کرد: مردم استان سمنان لایق دریافت خدمات باکیفیت هستند و از مسؤولان استانی می‌خواهیم در راستای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت، همگام با مدیران این دانشگاه گام‌های مؤثری بردارند تا بتوانیم خدمات مطلوب و مناسب‌تری را به مردم استان ارائه دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 16 آبان  1399، کد خبر: 13990815000792،  www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
اي كاش همش از اين موضوعات ميتونستيم خبر بشنويم و كمي هم شده دلمون رنگ شادي رو به خودش ببينه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
همه بيمارستان هاي كشور مخصوصا در نقاط محروم ايران منتظر اين واقعه هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
حالا که تجهیزات آماده است بیمارستان تکمیل نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین