پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۳۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
یکی از ناکارآمدترین شیوه برنامه ریزی، برنامه ریزی کاریکاتوری است. کارمند شرکتی تازه ساعت ۴ تا ۴ و نیم مرخص می‌شود و بین ساعت ۵ تا پنج و نیم به خانه می‌رسد، آنوقت ساعت شش همه جا تعطیل است. احتمالا این شیوه برنامه ریزی، برای ترساندن آدم فضایی هم می‌تواند کاربرد داشته باشد؟ التماس تفکر و نظارت جهت ممانعت از اعمال سلیقه بجای برنامه ریزی.
شعار سال: سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا پس از جلسه امروز ستاد با تشریح تصمیمات جدید گفت: از ۲۰ آبان، به جز مراکز ضروری، همه مراکز در تهران، مراکز استان‌ها و شهر‌های پرجمعیت، ساعت ۱۸ تعطیل می‌شوند.

رئیسی از اعمال محدودیت یک ماهه فعالیت برای مشاغل (غیر از رده‌های شغلی شماره یک) از ساعت ۱۸ هر روز و از ۲۰ آبان ماه خبر داد.

وی با اشاره به تصمیم‌های جدید اتخاذ شده در زمینه مقابله با کرونا گفت: امروز تصمیم بسیار مهمی گرفته و قرار شد از ۲۰ آبان ماه به مدت یک ماه (از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر) از ساعت ۱۸ هر روز محدودیتی اعمال شود که همه مراکز به جز مراکز ضروری تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: مراکز ضروری شامل رده‌های شغلی شماره یک هستند که شامل مراکز درمانی، داروخانه ها، امداد و نجات، آتش نشانی، آمبولانس‌ها و سرویس‌های ارایه دهنده خدمات عمومی به مردم مانند آب و برق و تلفن و مراکز ارایه دهنده مواد غذایی مانند سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند فعالیت داشته باشند. بقیه مشاغل از ساعت ۱۸ تعطیل خواهند بود تا روز بعد.

رئیسی گفت: مطمئن هستم این طرح با همکاری مردم در قطع زنجیره بیماری بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

تعداد بازدید : 2
اجرای طرح محله محور با همکاری بسیج

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: یکی از بحث‌های اصلی که از روز دوشنبه شروع می‌کنیم. محله محور کردن مقابله با کرونا و درگیر شدن همه مردم و خانواده‌ها در این مبارزه به عنوان کانون اصلی است. در این طرح بسیج محله‌ها و با همکاری خانواده‌ها در محلات طرح بسیار جامعی را اجرا می‌کنند، در واقع با همکاری وزارت بهداشت و سازمان بسیج همه خا نواده‌ها را هوشیار می‌کنیم.

آقای رئیسی افزود: این طرح سه محور دارد که شامل مراقبت، حمایت و نظارت است و در این سه حیطه مردم به کمک می‌آیند و بسیج می‌شود تا با کمک مراکز بهداشتی و درمانی که قویترین مراکز بهداشتی و درمانی در منطقه خاورمیانه هستند بتوانیم این طرح بسیار موثر را اجرا کنیم.

تعداد بازدید : 6

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: مهمانی‌های خانوادگی، یکی از کانون‌های اصلی انتقال ویروس کرونا است.

رئیسی تاکید کرد: با توجه به سرد شدن هوا، مردم و خانواده‌ها حتما به این موضوع توجه داشته باشند که حضور یک فرد مبتلا به کرونا حتی بدون علامت در جمع خانوادگی می‌تواند بعد از دو یا سه ساعت تمام اعضای خانواده را مبتلا کند.

تعداد بازدید : 2
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از شبکه خبر، تاریخ انتشار:۱۷ آبان ۱۳۹۹، کدخبر: irinn.ir، ۸۰۳۸۰۵
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
برای کشوری که این همه به فکر جیب خودش هست مخصوصا در شهرداری ها باید متاسف بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
اميدوارم با پيگيري هاي شضعار سال بتونيم همراه با مطالبه هاي مردمي طرح ترافيك رو لغو كنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین