پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۸۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
پس از بازداشت سرپرست شهرداری سقز، اخباری مبنی بر بازداشت یک معاون و یک مسئول دیگر از این شهرداری منتشر شده است.

شعار سال: پس از بازداشت سرپرست شهرداری سقز نوبت به دیگر مسئولان رسیده و حالا اخباری مبنی بر بازداشت شدن معاون شهرسازی و یکی از مسئولان این شهرداری توسط نیروهای امنیتی اعلام شده است. این روزها شهرداری سقز زیر سایه اتهام مسائل مالی و اداری است که این سومین دستگیری در میان کارکنان این نهاد به حساب می آید.

پیش از این سرپرست سابق شهرداری به همراه فردی خارج از مجموعه بازداشت شده بودند که یک مقام آگاه ضمن تایید این دستگیری‌ها اعلام کرده است: بازداشت این افراد در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، دفاع از بیت‌المال و حقوق مردم و برخورد با جریانات سواستفاده بوده و تا روند نهایی ادامه خواهد داشت.

با این حال تاکنون مقام‌های مسئول درباره این دستگیری‌ها اظهارنظر رسمی نکرده‌اند. ضمنا سرپرست شهرداری سقز هم که برای تصدی پست شهرداری معرفی شده بود، هم اکنون در بازداشت است تا شرایط این شهرستان بیش از پیش بحرانی شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار:19 آبان ۱۳۹۹، کدخبر: www.hamshahrionline.ir، 563692

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
ادارات دولتي و شهرداري ها دارن به مركز قطب فساد تبديل ميشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین