پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۹۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به واحد‌های صنفی آسیب دیده از کرونا در استان را شرح داد.
شعار سال: پروانه نیک مرام گفت: ۲۶میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان تسهیلات با هدف حمایت از واحد‌های صنفی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، به ۲۵۲۴ واحد متقاضی در استان پرداخت شده است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات کرونا به واحد‌های آسیب دیده، به منظور صیانت از اشتغال ۳ هزار و ۱۵۹ نفر در استان و تاکنون برای ۴ هزار و ۸۸۶ فقره پرونده تشکیل شده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و اثرگذاری آن بر فعالیت برخی از کسب و کارها، دولت با هدف حفظ اشتغال موجود در بنگاه‌ها و حمایت از کارگران و فعالان اقتصادی با انتخاب ۱۴ رسته شغلی، ثبت نام پرداخت تسهیلات حمایتی را آغاز کرد و مشمولان برای گرفتن وام به بانک‌ها معرفی شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از نرخ سود ۱۲ درصدی این تسهیلات خبر داد و گفت: دوره بازپرداخت تسهیلات، با احتساب دوره تنفس از اول آبان ماه، به مدت ۲ سال و تضمینی که برای دریافت تسهیلات از سوی بانک‌ها دریافت می‌شود.

نیک مرام با اشاره به تسهیل دولت و بانک‌ها در دریافت تضمین و وثیقه این تسهیلات، خاطرنشان کرد: تسهیلات تا سقف ۱۶ میلیون تومان، نیازمند سفته فرد متقاضی یا چک به تشخیص بانک و تسهیلات ۱۶ تا ۴۸ میلیون تومانی نیازمند سفته متقاضی یا چک به همراه یک ضامن است.

وی با تاکید بر اینکه تسهیلات ۴۸ تا ۱۶۰ میلیون تومانی، به سفته متقاضی یا چک با ۲ ضامن نیاز دارد، ادامه داد: برای وام ۱۶۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی ارائه سفته متقاضی یا چک به همراه سه ضامن لازم است و در دریافت تسهیلات بالاتر از ۲۰۰ میلیون تومان، ارائه تضمین صادره از سوی صندوق‌های ضمانت یا به تشخیص بانک و نیز ارائه وثیقه‌های متعارف ضروری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات در حال بررسی و تکمیل مدارک در بانک‌های استان هستند.

وی از بانک‌های عامل خواست با توجه به مهلت محدود باقیمانده پرداخت تسهیلات تا پایان آبان، در اخذ و تکمیل مدارک متقاضیان، نهایت همکاری لازم با متقاضیان را داشته باشند.
 
شعار سال با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از صبح زاگرس،تاریخ انتشار:20آبان1399،کدخبر:165847،sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
وام هاي كرونايي زماني به درد مردم ميخورد كه اوايل كرونا بود الان ديگه همه شكست خورديم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین