پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۹۹۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
سعید زیباکلام در نامه‌ای سرگشاده به رئیس جمهور اینگونه اظهار می‌دارد: آقای روحانی! فرضا که به مصالحی که کاملا بر این بنده‌ی ظلوم جهول کفور پوشیده است رجالی شما را اسوه‌ی تدبیر و عقلانیت بدانند و ادامه دولت منحوس شما را بنحوی مایه خیر و برکت و بصیرت بدانند. اما آقای روحانی! بدانید اکثریت مردم این آب و خاک لای چرخ‌دنده‌های تدابیر و عقلانیت سرشار از مکر و حیله و بازیگری شما بستوه آمده‌اند و کثیری نه زندگی که مردگی میکنند. پناه بر خدای رحمان! پناه بر خدای ناظر و شاهد این همه جنایت و خیانت که بنامش و بنام دینش انجام می‌شود.
شعار سال:آقای رئیس جمهور راستگویی و پاکدستی و امانتداری و شفقت بر خلق!

سلام بر شما و بر مدافعان و حامیان شما.

شما راست گفتید که باید با کدخدا معامله کرد.

راست گفتید که کلید دارید و تدبیر می‌شناسید و چشمه‌ی جوشان امید برای ملت خواهید بود.

راست گفتید که دلواپسان بی‌سواد و بی‌شناسنامه و بزدل هستند و این حرفها هم ابداً هتک حرمت نیست.

راست گفتید که زبان دنیا را بلد هستید و رگ خوابشان را بخوبی می‌شناسید. و لابد این تدبیرها را هم همزمان با گذراندن پرمشقت دکتری حقوق در دانشگاه معلوم‌الهویه کلدونین گلسگو اسکاتلند فراگرفتید.

اما بیایید بقدر نوک سوزنی مردانگی  و جوانمردی و امانتداری و شرافت بخرج دهید و اموال مردم زودباور و خوش‌قلبی که سرمایه‌ی زندگیشون را به اعتبار قول و وعده‌های سرخرمن جنابعالی و دولتتان آوردند در بورس گذاشتند به ایشان برگردانید.

جناب حاج شیخ حسن روحانی! ریاست محترم جمهوری! بیایید در این واپسین هفته‌ها و ماه‌های این هشت سال وعده و دروغ و تزویر و نفاق و غارت بیت‌المال و فقیر و محروم‌ترکردن دهها میلیون نفر از  هموطنانم، دست از وجه‌المعامله قراردادن معیشت و حیثیت و جان مردم برای قدرت‌طلبی‌های افزون‌تر خود بردارید. از پیشینیان شاه و شاهنشاه عبرت بگیرید و حدّی برای شقاوت و قساوت خود قرار دهید. کاش می‌توانستم ببینم و بفهمم شما این شیوه‌های سیاست‌ورزی را در کدام مکتب و مدرسه‌ای فراگرفته‌اید!

آقای شیخ حسن روحانی! یاوران و حامیان دولت شوم و پرنکبت و فلاکت!

"از روزی که از اعمالتان بازجویی کنند بترسید، در آن روز چنان لرزش و تشویشی بر شما چیره گردد که کودکان از وحشت آن پیر شوند. بدانید ای بندگان خدا! از شما برای خودتان مراقبانی، و از اعضایتان جاسوسانی و محافظانی راستین گمارده‌اند که کردارهایتان را می‌نویسند...".

آقای روحانی! فرضا که به مصالحی که کاملا بر این بنده‌ی ظلوم جهول کفور پوشیده است رجالی شما را اسوه‌ی تدبیر و عقلانیت بدانند و ادامه دولت منحوس شما را بنحوی مایه خیر و برکت و بصیرت بدانند. اما آقای روحانی! بدانید اکثریت مردم این آب و خاک لای چرخ‌دنده‌های تدابیر و عقلانیت سرشار از مکر و حیله و بازیگری شما بستوه آمده‌اند و کثیری نه زندگی که مردگی میکنند.

آقای روحانی! فرضا که با مجموعه‌ای از ترفند و شگردهایی بتوانید یکی از همدستان کاربلدِ زبانِ دنیافهم خود را با زدوبند با رجال تبهکار و معامله‌گر و دنیاطلب عرصه سیاست و قدرت، در راس دولتی سراپا مکر و حیله و غارت و چپاول به ملت ایران تحمیل کنید.

اما بدانید که مرگ حق است و قیامت حق است و کتاب حق است و "یوم الحساب" حق است و حساب و عقاب حق است. آنجا نمی‌توان به این و آن مقام و صاحب‌منصب توسل جست. در آن هنگامه‌ی هولناک،  با صفی از میلیونها میلیون مردم رنج‌وعسرت‌کشیده و مال‌ربوده بدست شما و اعوان و انصارتان مواجه می‌شوید که باید در محضر حضرت حق پاسخ یکایکشان را بدهید.

پناه بر خدای رحمان! پناه بر خدای ناظر و شاهد این همه جنایت و خیانت که بنامش و بنام دینش انجام می‌شود.‌

"والله یکتب ما یبیتون، فاعرض عنهم و توکل علی الله و کفی بالله وکیلا"(و خدا می نویسد آنچه را پنهان می‌کنند.
 
پس، از ایشان روی بگردان و بر خدا توکل کن و وکیلی خداوند ترا بس).

"ای دنیا! اف بر دوستان منافق و مکّار و شقی تو!"
۱۸ آبان ۱۳۹۹
 
پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی خبرفوری غرب استان تهران
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
ايشون در دوره اول هرچي از دهانش در ميومد به مردم ميگفت مردمي كه روحيه انقلابي گري دارن و جزو مردمان ايران هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
شما فكر ميكنيد اين نامه هارو روحاني ميخونه؟من كه بعيد ميدونم ايشون وقت بذارن براي اين نامه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
اين نامه ها نياز نيست به دست روحاني برسه همين كه رسانه اي ميشه يعني كاركرد خودش رو داشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
اين نامه ها به قول دوست عزيزمون فقط بار رواني داره و نه هيچ چيز ديگه اي
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین