پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۱۱۲۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
مریم اربابی، معلمی که روی تخت بیمارستان هم از درس دادن دست نکشید. وقتی در حوزه‌ای مقدس بنام آموزش و پرورش و در شغلی شریف، چون معلمی، با چنین مصادیق عشق و ایثار برخورد می‌کنیم، دلمان برای وزیر آموزش و پرورش می‌سوزد. خیلی بیشتر باید کار کنی آقای وزیر، تا شاید ذره‌ای از تکالیفت نسبت به این فضای متبرک و این جماعت عاشق، ادعای دین شود.
شعار سال: کرونا این بار معلمی عاشق از تبار شیفتگان خدمت به نظام اسلامی را از ما گرفت که تا آخرین لحظات حیاتش٬ به یاد دانش آموزانش بود و شوق درس دادن داشت. از بجنورد٬ مریم اربابی از معلمان متعهد شهرستان گرمه پس از روز‌ها درگیری و جنگ با ویروس منحوس کرونا٬ روی تخت بیمارستان از دانش آموزانش وداع کرد.

این معلم دلسوز گرمه‌ای که حتی از روی تخت بیمارستان هم درس دادن و شوق تربیت و تحصیل دانش آموزانش را داشت٬ پس از ۲۲ سال خاک تخته خوردن٬ اسیر این ویروس منحوس شد و غریبانه از کنار ما رفت.

تصویر به جا مانده از این معلم دلسوز که از روی تخت بیمارستان به درس دادن دانش آموزانش مشغول است٬ این روز‌ها به تصور شماره یک فضا‌های مجازی خراسان شمالی و کشور تبدیل شده و بار دیگر عشق بازی این قاله خدمتگزار را به رخ همه کشید.
 
او پر کشید، آقا محسن حاج میرزائی!
نسرین حسنی از فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای خراسان شمالی نوشت: «مریم جان اربابی معلم دلسوز و با وجدان از بینمان رفت. جایش را احدی نخواهد گرفت. جای هیچ انسانی با انسانی دیگر پر نمی‌شود. او بینمان نیست؛ و مصیبت همین از دست دادن عزیزانمان است. کاش بدانیم»

علی قلی‌زاده از معلمان پیشکسوت بجنوردی نیز در صفحه شخصی‌اش نوشت: «زیباترین تصویر روز‌های کرونایی که با داغ عظیمی همراه بود٬ پر کشیدن معلم دلسوز خانم مریم اربابی از روی تخت بیمارستان تا اوج قله‌های سعادت دانش اموزان این دیار است»

دکتر رضوان حکیم زاده٬ معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش نیز نوشته است: خبر درگذشت همکار گرانقدر سرکار خانم «مریم اربابی» آموزگار دبستان شاهد ریحانه شهرستان گرمه؛ موجب تالم و تاثر فراوان شد. تصویر این آموزگار فداکار که علی‌رغم بیماری سخت و در تخت بیمارستان با دغدغه‌ای فراوان پیگیر یادگیری دانش آموزانش بود نمایانگر فداکاری انسان‌های وارسته‌ای است که شکوه نام معلمی را معنا می‌بخشند.

مریم اربابی، آموزگار دبستان شاهد ریحانه شهرستان گرمه بود. این معلم عزیز علی‌رغم بیماری و حضور در بخش مراقبت‌های ویژه و شرایط حاد تنفسی٬ حتی در واپسین لحظات عمر گرانبهای خویش دست از تدریس به دانش آموزانش برنداشت.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: tasnimnews.com، ۲۳۸۸۰۱۳
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
باید سر تا پای این بانو را طلا گرفت حیف که ایشون رو از دست دادیم ولی این به معنی از دست دادن این گونه افراد در ایران نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
همه معلمان ایرانی همچین روحیه جهادی ای رو درون خودشون دارن اما کیه که قدر بدونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین