پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۴۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
پیمان ادیبی اظهار کرد: میزبانی مسابقات قهرمانی کشور به منطقه آزاد اروند داده شد تا با آغاز مجدد فعالیت‌های ورزشی و اخذ مجوز از ستاد ملی کرونا این مسابقات در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.
شعار سال: پیمان ادیبی اظهار کرد: با توجه به استعداد‌هایی که در منطقه آزاد اروند وجود دارد و در رده‌های سنی قهرمانان کشوری داریم، میزبانی مسابقات قهرمانی کشور به این منطقه داده شد تا با آغاز مجدد فعالیت‌های ورزشی و اخذ مجوز از ستاد ملی کرونا این مسابقات در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین یکی از اردو‌های آمادگی تیم ملی نیز به میزبانی منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد که در این اردو تعدادی از جودوکاران آبادانی و خرمشهری پا به پای ملی پوشان و زیر نظر مربیان تیم ملی شرکت خواهند کرد.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: با موافقت رئیس فدراسیون جودوی کشور در این اردو تعدادی از مربیان آبادانی و خرمشهری در کنار مربیان تیم ملی به آموزش ملی پوشان خواهند پرداخت، ضمن اینکه در این اردو از دانش مربیان تیم ملی جهت ارتقا دانش مربیگری خود استفاده خواهند کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار:۲۳ آبان ۱۳۹۹، کدخبر: ilna.news، ۹۹۵۰۳۵
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
باورم نمیشه چرا تو اوج کرونا همه ورزش ها اغاز به کار کردن و کسی به کمک نمیاد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین