پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۰۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از راه اندازی مرکز نوع آوری مدیریت بحران با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.
شعار سال:به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، حیدر کلهری گفت: این مرکز ، پایگاهی برای جمع آوری ، حمایت و پرورش طرح های نوآورانه در حوزه مدیریت بحران است که امکان و راه خلق اندیشه ها و ایده های خلاق را برای صاحبان طرح های نوآورانه هموار می کند.
 
کلهری افزود: ضرورت استفاده از فناوری های نوین و خلاقانه در قالب کسب و کارهای نو پا به وضوح  در موضوع پیشگیری و مدیریت بحران که یکی از موضوعات زیر ساختی و حیاتی کشور است، احساس می شود چرا که استفاده از این فناوری ها در زمان بحران، امنیت روانی و فیزیکی را برای شهروندان به ارمغان خواهد آورد.
 
معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، با بیان اینکه شهرداری تهران در حوزه مدیریت بحران همواره پیشرو بوده و تاکنون اقدامات بسیاری انجام داده است افزود: در حوزه مدیریت بحران نیازمند خلاقیت و نوع آوری هستیم زیرا موجب کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در حوزه های پیشگیری، امداد و نجات و آموزش و اطلاع رسانی خواهد شد.
 
او با اشاره به اینکه اعتماد به جوانان و ایجاد زیرساخت های حمایتی برای توسعه ایده ی خلاقانه ی آنها علاوه بر توسعه خدمات پیشگیرانه در زمینه مدیریت بحران می تواند به عنوان بازوی اصلی دستگاه های عملیاتی وارد عمل شود، افزود: بنابراین ایجاد زیرساخت آموزشی و حمایتی در قالب مرکز نوآوری شهر آماده تصمیمی به روز است که سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اتخاذ کرده تا با اتکا به دانش و توان دانشجویان و جوانان کشور بتواند راهکارهای به روز و نوآورانه پیشگیری و مدیریت بحران را در قالب کسب و کارهای نوپا به اجرا در آورد.
 
کلهری گفت: با توجه به گسترش سهم شرکت ‌های دانش ‌بنیان و استارت ‌آپ‌ ها در بهبود عملکرد حوزه های مختلف متناسب با پیشرفت فناوری ، حمایت از استارتاپ‌ های و شرکت ‌های دانش بنیان فعال در حوزه مدیریت بحران لازم و ضروری است.
 
او گفت: در این مرکز ایده های جدید در حوزه مدیریت بحران جمع آوری می شود و حمایت مالی، فضای کاری، و سایر موارد مورد نیاز در اختیار طرح های خلاق قرار می گیرد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی  شهر ، تاریخ انتشار:  26 آبان  1399  ، کدخبر: 6281 ، www.shahr.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
مديريت بحران در ايران نتونسته پاسخگوي نياز هاي حين بحران بوده باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
يعني واقعا اين ها تازه به فكر مديريت بحران افتادن؟ اوضاع خيلي پيچيده تر از اين حرفاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین