پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۲۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
چکیده: شاید با شنیدن عنوان خبر فکر کنید که قصد شوخی وجود دارد. اما داستان ما واقعی است. دو میلیون تن(200 هزار ده تن بار) در گمرکات کشور شاید با شنیدن عنوان خبر فکر کنید که قصد شوخی وجود دارد. اما داستان ما واقعی است. دو میلیون تن(200 هزار ده تن بار) در گمرکات کشور بدلیل تغییر نرخ ارز در حال نابود شدن است. نرخ ارز در حال نابود شدن است.
شعار سال: هر چند برخی از منتقدین معتقدند که بحث دو میلیون تن بذر نوعی انحراف در صورت مسئله بوده( در حالیکه خلاف گویی هم نیست) و در لوای آن، قصد واردات ذرت و سایر ارقام به کشور به اسم بذر مورد نیاز برای کاشت وجود دارد. 
خلاف گویی ها و تعدد روایت ها بین دو وزارت صمت و جهاد کشاورزی به حدی رسیده است که وظیفه نهادهای نظارتی همانند سازمان بازرسی کل کشور، ورود سریع و حتی بازداشت مدیرانی است که قصد دور زدن قانون را دارند. 
یادمان نرود که خاوازی در چند هفته قبل، خبر از خودکفایی بخش زیادی از بذور مورد نیاز کشور تا سال 1400 را داده بود. بر این اساس ، ضروری است در گام اول، بررسی شود که حجم 2 میلیون تنی ادعا شده، حجم بذر برای کاشت است یا شامل واردات سویا و ذرت و سایر نهادهای دامی برای مصرف تغذیه ای نیز می شود؟ سپس بررسی شود که نوع برخورد قانون با هر یک از این موارد چگونه است( بذر برای کاشت و نهادههای دامی) و در گانم نهائی اقدام به دستگیری مدیران کم کار در بحث ترخیص منجر به از بین رفتن بذور و مدیرانی که قصد داشتند، نهاده های دامی را بنام بذر قابل کاشت( تشابه اسمی) ، وارد کشور کنند ، بشود.

 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
اين اگر سو مديريت و وادادگي در زمينه مديريت نيست پس اشمش چي ميتونه باشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
جهاد در زمينه نهاد ها طوري گند زده كه با هيچ معجزه اي هم نميشه از اين بحران عبور كرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
در بحث نهاده ها واقعا كم كاري صورت گرفته و مردم هم ايبن وسط گير كردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین