پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۳۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه فرهنگ استقامت و شهادت کشور را نگهداشته، گفت: اگر بزرگ منشی، استقامت، فهم، صبر و متانت مردم نبود، امکان رسیدن به هیچ دستاوردی در هیچ زمینه‌ای وجود نداشت.

شعار سال: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان عصر روز (شنبه) در آیین رونمایی از کتاب «ابعاد ظریف مذاکرات» در محل فرهنگسرای نیاوران طی سخنانی با بیان اینکه در آستانه ماه محرم برای شهدای هسته‌ای آرزوی علو درجات داریم، از علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی که در این مراسم حضور نداشت یاد کرد و گفت: اگر تلاش، تخصص و زحمات ایشان نبود توافق میسر نبود.

وی از زحمات صالحی و همکارانش در سازمان انرژی اتمی قدردانی کرد و افزود: برخلاف اسمم که ظریف است از ظرافتی که در این جمع است بهره‌ای نبردم.

وزیر خارجه همچنین از زحمات عراقچی و تخت‌روانچی مذاکره کنندگان ارشد هسته‌ای در مذاکرات و ادامه این زحمات در حال حاضر تشکر کرد.

ظریف خاطرنشان کرد: اگر بزرگ منشی، استقامت، فهم، صبر و متانت مردم نبود، امکان رسیدن به هیچ دستاوردی در هیچ زمینه‌ای وجود نداشت.

به گفته رئیس هیأت مذاکره کننده ایرانی فرهنگ استقامت و شهادت است که کشور را نگهداشته و این در آثار این هنرمندان موج می‌زند.

وی با بیان اینکه جامعه نیاز به نقد و گفت‌وگو دارد، اظهار داشت: اگر چه برخی از طنزها بسیار جدی، دقیق و ژرف است، در بیان مطلب اگر ما توان پذیرفتن نقد را داشتیم و در جامعه‌ای که مبنای آن برادری و دوستی است، اگر رسالت پیامبر مبنی بر دوستی نبود، ما همواره در جنگ بودیم.

ظریف عنوان کرد: چه زیباست که نقد به زبان طنز راحت‌تر بیان شود و راحت‌تر به دل بنشیند.

وی گفت: امروز روز سپاس از هنرمندان است که با زبان برای طنز جامعه را هدایت می‌کنند و شاید بتوانیم از این طریق باب جدیدی را در کشور و دنیا باز کنیم.

رئیس دستگاه دیپلماسی ادامه داد: هنرمندان می‌توانند با کار خود تصویر غیرواقعی و تصویر ایران هراسانه را به کنار بزنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 10 مهر 95 ، کد مطلب: 13950710001460:www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین