پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۴۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران گفت: این روز‌ها با افزایش قیمت بسیاری از لوازم یدکی خودرو «قطعات تقلبی»، «روغن موتور تقلبی» و نظایرآن در بازار زیاد شده است.
شعار سال: علیرضا نیک آئین، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران اظهار داشت: در حال حاضر قیمت روغن موتور سواری ۴۰ درصد، روغن موتور خودرو‌های دیزل ۵۳ درصد و روغن موتور‌های صنعتی ۶۰ درصد افزایش یافته است.

وی در ادامه گرانی را علت افزایش تقلبی بودن روغن موتور و دیگر قطعات و لوازم یدکی خودرو عنوان کرد و اظهارداشت: بحدی تمیز و دقیق روغن‌های تقلبی و دیگر قطعات بسته بندی و به بازار مصرف عرضه می‌شود که به هیچ وجه برای فروشنده، خریدار و تعمیرکار قابل تشخیص نیست.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران گفت: متاسفانه مصرف لوازم یدکی و روغن‌های تقلبی هزینه‌های سنگینی روی دست صاحبان وسائط نقلیه می‌گذارد.

وی افزود: برای تشخیص لوازم یدکی خودرو و همینطور روغن موتور‌های اصلی از تقلبی باید سیستم کد رهگیری در کشور ایجاد شود و در ضمن فروشندگان این کالا از مبادی اصلی خرید کنند تا بتوان بساط این نوع روغن‌ها و قطعات را ازبازاربرچید.

نیک آئین در ادامه یادآورشد: قیمت خودرو این روز‌ها بسیار گران شده، اما دستمزد تعمیرکاران افزایش نیافته و باعث نارضایتی آن‌ها شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازاتاق اصناف تهران، تاریخ انتشار:۲۸ آبان ۱۳۹۹، otaghasnaftehran.ir، ۹۰۹۵۵
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
الان مردم با قطعات اصل باز هم با ماشین هاشون مشکل داشتن چه برسه به این قطعات تقلبی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
زمانیکه داریم هروسیله ای رو گرون می‌کنیم باید حواسمون باشه که بازار تقلب رو داریم اباد می‌کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین