پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
مسافر پرواز مشهد به اصفهان با وجود آنکه از تنگی نفس صورتش بی حس شده بود، نه تنها فرود اضطراری نکرد بلکه پزشکی را برای بروز مشکلات احتمالی در نظر نگرفته بود.
شعارسال: حقانی یکی از مسافرین پرواز مشهد به اصفهان هواپیمایی معراج در روز پنج شنبه هفته گذشته است که پس از آغاز سفر هوایی خود دچار ناراحتی تنفسی شد.

به گفته این مسافر، نفس تنگی شدید مانع از این می‌شد که بتوانم به راحتی تنفس می‌کنم؛ میهمان داران این پرواز با اطلاع از وضعیت بد جسمانی‌ام، کپسول اکسیژن آورده و سعی در بهبود وضعیت بنده داشتند ولی با گذشت زمان نفس تنگی افزایش می‌یافت و صورتم بی حس می‌شد.

بی حسی صورت به اندازه‌ای بود که قدرت تکلم را نیز از دست داده بودم ولی با این وجود هیچ پزشکی برای اطلاع از وضعیتم حضور نیافت و به تعبیر دیگر در این هواپیما پزشکی مستقر نبود.

با وخامت اوضاع، میهمان دار این پرواز از مسافرین درخواست کرد که اگر پزشک و یا پرستاری در این سفر حضور دارد، اقدام به معاینه و درمان من کند.

یکی از دانشجویان پزشکی تنها با معاینه رنگ صورتم دارویی را تجویز کرد که هیچگونه بهبودی در روند درمانی‌ام نداشت.

آنچه را که میهمان داران و آن دانشجوی پزشکی از وضعیت من استنباط می‌کرد، تنها استرس پرواز بود، این در حالی است که من با سختی تمام نفس می‌کشیدم.

در طول مسیر از اکسیژن هوا استفاده میکردم ولی متوجه آن شدم که یکی از میهمانداران به همکار خود گفت: گاز اکسیژن را قطع کنیم چون برای برگشت به این گاز احتیاج پیدا می‌کنیم.

با تمام نفس تنگی این پرواز هوایی به پایان رسید و دریغ از حضور پزشکی که در موقع پرواز مسافران را همراهی کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری مشهد پیام، تاریخ انتشار: شنبه 10 مهر 1395، کدخبر: 1902168، www.mashhadpayam.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
0
هواپیمایی ایران و ایرلاین ها بی در و پیکرتر از اون چیزی هستند که شما فکر می کنید. فقط جیب خودشان و لاغیر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
این یعنی فاجعه ؛ پس حس انسان دوستی ما چه شده است ؛ مسئولان این پرواز باید همگی مجازات شوند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین