پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۸۵
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
البته بودند در میان دانش آموزان افرادی که بخواهند از میان جمع خارج شده و به سایه های اطراف پناه ببرند که متاسفانه با ممانعت مسئولان مدرسه از قبیل ناظم و مدیر و … مواجهه می شدند چرا که فلان مسئول در حال سخنرانی است و نباید خدای ناکرده نظم جلسه به بخورد.
شعارسال: همزمان با سراسر کشور زنگ مهر در مدارس سبزوار نیز نواخته شد که نمی توان از حواشی آن چشم پوشی کرد.

هر ساله شاهد برگزاری مراسم نمادین نواخته شدن زنگ مهر در برخی از مدارس هستیم، این اتفاق به ذات خود باعث ایجاد نشاط و اعلامی برای آغاز یک سال تلاش و تحصیل است اما حاشیه های این مراسم نیز هرساله تکرار می شود.

سخنرانی مسئولان نیاز به مستمعینی دارد که بدون اعتراض به ماندن بیش از ۲ساعت در آفتاب نشسته، و مسئولین برای آنها از نکات سند تحول آموزش و پروش بگویند و اینکه آموزش بدون پرورش راه به جایی نخواهد برد و باید به پرورش توجه ویژه ای کرد و کسی در این میان نپرسید که آیا با زیر آفتاب ماندن دانش آموزان این نکات عملیاتی خواهد شد؟!

البته بودند در میان دانش آموزان افرادی که بخواهند از میان جمع خارج شده و به سایه های اطراف پناه ببرند که متاسفانه با ممانعت مسئولان مدرسه از قبیل ناظم و مدیر و مواجهه می شدند چرا که فلان مسئول در حال سخنرانی است و نباید خدای ناکرده نظم جلسه به هم بخورد.

دعوت پی در پی مجری از سخنرانان و اصرار وی بر سخنرانی نیز نکته قابل توجهی است که نباید از نظر دور شود وقتی از آقای فرماندار برای ایراد سخن دعوت می کند و با مخالفت وی به دلیل زیر آفتاب بودن دانش آموزان مواجه می شود بر اصرار خود می افزاید و از دانش آموزان نیز با صدای بلند تایید می خواهد که در پاسخ تنها همهمه ای شنیده می شود که بیشتر می شود از آن خستگی و کلافگی از گرما را حس کرد؛ اما خب چه می شود اصرار بیش از حد مجری آقای فرماندار را هم پای تریبون می آورد.

اجرای برنامه های فرهنگی و مفرح مانند چرخ باستانی ضرب نوازی را هم نباید از قلم انداخت که باید بدون کم و کاست انجام گیرد.

در این میان تنها یک نکته را باید گوش زد کرد آقایان مسئول این گل هایی که شما از آن ها به عنوان گل های باغ زندگی دم می زنید زیر آفتاب پژمرده می شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری سلام سربدار، تاریخ انتشار: شنبه 3 مهر 1395، کدخبر: 12054، www.salamsarbedar.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین