پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۹۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۸۰ میلیارد تومان با دستور دکتر نوبخت به حساب جمعیت واریز شده، گفت: این هفته باید جلسه‌ای برقرار و تکلیف تخصیص این اعتبار مشخص شود.
شعار سال: کریم همتی روز شنبه در حاشیه بازدید سرزده از شرکت هلیکوپتری نوید وابسته به جمعیت هلال‌احمر این مطلب را عنوان و اظهار داشت: ماهیت کار ما برای بازدید‌ها داشتن تشریفات است که ما نیازی به این کار نمی‌بینیم، بازدید سرزده‌ای به شرکت هلیکوپتری نوید داشتیم که اولویت اول را حضور فیزیکی تعریف کردیم نه فقط برای اینجا بلکه برای سایر قسمت‌های جمعیت! به همین دلیل درخواست داریم میزان بازرسی‌ها بالاتر برود.  

وی ادامه داد: یک نهاد عملیاتی هیچ‌وقت تعطیل نمی‌شود، زیرا اگر اتفاقی رخ دهد باید بلافاصله اقدام شود.

رئیس جمعیت هلال احمر اضافه کرد: در بخشنامه اعلام محدویت‌ها از اول آذر ماه در بحث کرونا هیچ تعطیلی برای بخش‌های امداد و درمان پیش‌بینی نشده بلکه انتظار می‌رود آماده‌تر هم باشند.

همتی توضیح داد: همکاران بازرسی و حراست جمعیت هلال احمر، نظارت‌ها را بیشتر کنند و کاری به رأفت نداشته باشند، باید نظارت جدی و محکم بر حضور کارکنان در بخش‌های مهم امدادی داشته و هیچ ملاحظه‌ای قابل بخشش نیست وامیدواریم با وجود بخشنامه‌ای که شده همه‌ی کارکنان حضور مستمر و پر رنگ داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر هم بارندگی داریم که ممکن است منجر به بحران شود، به همین سبب باید آماده‌باش باشیم و نیرو‌ها برای هرگونه اقدامی آماده بوده و حضور داشته باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه سقف معاملات با برگزاری جلسات هفتگی با شورای معاملات باید مشخص و تا اواسط آذرماه تکلیف همه موضوعات همچون خرید قطعات باید تعیین شود، گفت:کادر پروازی و انتخاب افراد قابل اعتماد و متخصص بسیار اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: آشیانه امداد هوایی نباید در سازمان امداد باشد، بررسی‌ها درباره ۴ مکان پیشنهادی باید هرچه زودتر آغاز و تا ۱۵ آذرماه نتیجه نهایی اعلام شود.

همتی با اشاره به اینکه ما بر درآمدزایی تاکید ویژه داریم، اما نه اینکه هر زمان هر استانی درخواست بالگرد داشت ما اقدام کنیم، همچنین هیچ پروازی به صورت قسطی نباید انجام شود، اظهار کرد: نحوه خرید بالگرد و اینکه چه بالگردی باید خریداری شود هم هرچه زودتر باید مورد بررسی قرار گرفته و به جمع بندی برسد.

وی افزود: مشکلات کلان جمعیت در شرکت‌ها و هولدینگ‌ها بوده که با تخلفات برخورد و چارچوب‌ها تعریف شد. الان حراست و بازرسی ما امینِ دستگاه‌های نظارتی خارج از مجموعه شده که نکته مهمی است و باید از این اعتماد صیانت کنیم که من در جریان جلسات هفتگی حراست و شرکت نوید هستم، خوشحالم که تبادل اطلاعات می‌شود و باید از این موضوع استقبال شود.

رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد: اورهال (بازآماد) شدن بالگرد‌ها مثال نقض صحبت‌هایی است که گفته شده «جمعیت هلال‌احمر با پول‌ها چه کار می‌کند؟» این موضوع هم مصداق درستکاری ما هست.

وی افزود: امیدواریم بالگرد‌هایی که در دست اورهال شدن هستند تا دی ماه به چرخه عملیات بازگردند که اتفاق مبارکی است.

همتی تاکید کرد:خرید قطعات و تجهیز انبار‌ها با گذاشتن جلسات هفتگی با معاونت توسعه، کمیسیون معاملات و نظارت حراست باید هرچه زودتر حل شود. هیچ کاری در جمعیت هلال‌احمر مهم‌تر از هزینه کردن پول‌ها و اعتبارات برای موضوعات و مشکلات جمعیت هلال‌احمر نیست.

وی با اشاره به اینکه۸۰ میلیارد بودجه با دستور دکتر نوبخت به جمعیت هلال‌احمر واریز شده است، گفت: این هفته باید جلسه‌ای برقرار و تکلیف تخصیص این اعتبار مشخص شود.

رئیس جمعیت هلال احمر توضیح داد: تکلیف هشت میلیارد تومان پول گم شده در روزنامه شهروند هم مشخص شده، الان با ورود حسابرسی به این موضوع به عددی رسیده‌ایم که موضوع این عدد هم مشخص شده است.

در ادامه این بازدید سر زده مهدی، ولی پور رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر نیز  در شرکت هلیکوپتری نوید گفت:در خصوص موضوعات مرتبط با امداد هوایی و شرکت نوید به طور میانگین حداقل هفته‌ای یک جلسه با حضور رئیس و دبیرکل داشتیم که نشان از اهمیت بالای این موضوع برای جمعیت هلال احمر دارد.

وی اظهارداشت: ثبت و رجیستری بالگرد‌ها می‌تواند به درآمدزایی و خودکفایی شرکت کمک کند، بنابراین لازم است ساز و کار قانونی آن طی شود.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر افزود:بحث جابه‌جایی مکان فعلی مرکز امداد هوایی بسیار اهمیت دارد که لازم است به لحاظ مشکلات موجود هرچه زودتر تکلیف این موضوع هم مشخص شود.  

در ادامه این بازدیدکاپیتان منوچهر رسولی مدیرعامل شرکت هلیکوپتری نوید نیز افزود: از ۲۴ فروند هلیکوپتر موجود در شرکت نوید، ۶ فروند زمین‌گیر بوده که دو فروند این هلی کوپتر‌ها میل هستند.

وی گفت: ۱۹ فروند هلی کوپتر در حال حاضر آماده عملیات در استان‌ها هستند که تا دو ماه آینده یک فروند بالگرد دیگر هم به چرخه عملیات باز خواهد گشت و تلاش برای آماده به کار کردن یک فروند هلیکوپتر دیگر هم در دستور کار است.

 مدیر عامل شرکت هلیکوپتری نوید وابسته به جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: انبار قطعات در شرکت خالی است و به سختی می‌توانیم این قطعات را تامین کنیم که به شدت نیازمند تجهیز انبارهایمان هستیم.

کاپیتان رسولی اضافه کرد: ما می‌توانیم در فرودگاه امام (ره)، فرودگاه پیام یا حتی پهنا آشیانه داشته باشیم که ما در شرکت نوید بررسی و مذاکرات لازم را انجام دادیم، از نظر ما بهترین گزینه فرودگاه امام است.

وی گفت: در بحث درآمدزایی هم این ماه نزدیک به ۱۶۰ میلیون درآمد داشتیم، از ابتدای خرداد تا مهرماه که با وزارت دفاع قرارداد بستیم چهار میلیارد تومان درآمد داشتیم. در بحث اطفای حریق ایلام هم ۶۰ میلیون درآمد داشتیم که در مجموع از ابتدای خرداد تا الان پنج میلیارد تومان درآمد داشتیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۱۱۷۵۸۰، irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
محدودیت های کرونایی در ایران تا وقتی به طور کامل اجرایی نشه به هیچ عنوان به درد نمیخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
مردم به این کادر درمان زحمت کش توجه کنند اینهمام انسان هستند خانواده دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین