پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۰۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
حجه الاسلام مبلغی عملکرد نامناسب وزارت نیرو را در سالیان گذشته در دستکاری تخصیص سد معشوره و کم کردن حجم این سد و عدم اجرای مصوبه هیئت دولت را در سال ۸۴ نسبت به سد مذکور مورد انتقاد خود قرار داد.

شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی نماینده مردم شریف کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به عملکرد وزارت نیرو در تخصیص آب سد معشوره و مطالبات بحق مردم در خصوص احداث این سد ، جلسه را ترک کرد و اعلام کرد هرگز در خصوص حق مردم کوتاه نخواهد آمد.

در جلسه مجمع نمایندگان استان لرستان با معاونین وزارت نیرو ، حجه الاسلام والمسلمین مبلغی دستیابی به آب را حق اولیه مردم کوهدشت و رومشکان دانست و محرومیت و فقر موجود را ناشی از عدم توجه مسئولان وزارت نیرو به این مردم بزرگ دانست. ایشان تبعیض میان مردم استان های مختلف را در بهره مندی و تخصیص آب، ظالمانه و خارج از دین، انصاف و حقوق انسانی ذکر کرد و از معاون وزارت نیرو خواستار احقاق حق مردم کوهدشت و رومشکان شد.

وی عملکرد نامناسب وزارت نیرو را در سالیان گذشته در دستکاری تخصیص سد معشوره و کم کردن حجم این سد و عدم اجرای مصوبه هیئت دولت را در سال ۸۴ نسبت به سد مذکور مورد انتقاد خود قرار داد.

در ادامه حجه الاسلام مبلغی در اعتراض به سخنان غیر منصفانه معاون وزیر نیرو و به دلیل عملکرد نامناسب وی در تخصیص آب و حجم اندک در نظر گرفته شده برای سد معشوره جلسه را ترک کرد.
ایشان اعلام کرد به هیچ وجه در پیگیری مطالبات بحق مردم کوتاه نخواهد آمد.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کوهنانی نیوز، تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: -، kohnaninews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
وزارت نیرو در ایران مخصوصا در دوره دوم روحانی به شدت شعف عملکردی و سیاستی داشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
0
فجایع این 8 سال در دوره های بعدی بهتر دیده میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین