پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۰۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان: با توجه به گزارش‌های رسیده مبنی بر برگزاری مراسم عزا و ایجاد تجمع توسط سرپرست شهرداری الیگودرز، پس ازبررسی‌های انجام شده دستور عزل سرپرست شهرداری الیگودرز صادر و سایر اقدامات قانونی دیگر در این رابطه انجام می‌شود.

شعار سال: محمود ثمینی، پنجشنبه شب به رسانه ها اعلام کرد: سرپرست  شهرداری الیگودرز برخلاف مصوبات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر عدم شرکت در تجمع‌ها و برگزاری مراسم‌ها عزا متأسفانه با برگزاری و شرکت در مراسم عزاداری یکی از بستگانش مصوبات را نقض کرد.

وی افزود: با توجه به گزارش‌های رسیده مبنی بر برگزاری مراسم عزا و ایجاد تجمع توسط سرپرست شهرداری الیگودرز، پس ازبررسی‌های انجام شده دستور عزل سرپرست شهرداری الیگودرز صادر و سایر اقدامات قانونی دیگر در این رابطه انجام می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستاد مقابله کرونا جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی ممنوع و با افرادی که مصوبات را نادیده می‌گیرند به شدت برخورد و سایر اقدامات قانونی مطابق ستاد  ملی کرونا در این رابطه اجرا می‌شود.

به گفته وی با توجه به اینکه در ابتدای محدودیت‌ها به مدیران استان عدم شرکت و برگزاری هرگونه تجمع و مراسم ابلاغ شده در همین راستا مواردی مبنی بر حضور برخی مدیران گزارش شده که تذکرات جدی داده شده که خوشبختانه  تکرار نشده است.

ثمینی گفت: امروز سلامتی مردم در اولویت است و مسئولان از جمله کسانی هستند که باید بیشتر از مردم عادی پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا را رعایت کنند.

الیگودرز بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و در پی استعفای حسین اکبری ، محمد لطفی میانجایی از ۲ هفته پیش به سمت سرپرستی شهرداری الیگودرز انتخاب شده است.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: -، irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
یک نفر برای شهردار شدن نباید از تیغ نظارت رد بشه ؟ برای چی این همه فساد زیاد شده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
0
کلا شهرداری ذاتش فسادخیز شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین