پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۸۸
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
وزیر خارجه آمریکا علاوه بر تکرار ادعاهای گذشته علیه روسیه درخصوص سوریه در اشاره به پیمان ترانس- آتلانتیک تأکید کرد: در جائیکه منافعمان وجود داشته باشد، با کسی تعارف نداریم.

شعار سال: وزیر خارجه آمریکا در سخنانی با تکرار ادعاهای پیشین کشورش روسیه را به غفلت از حل بحران کنونی در سوریه متهم کرد.

«جان کری» وزیر خارجه آمریکا امروز در اظهاراتی در این باره مدعی شد: روسیه چشم خود را بر استفاده سوریه از گاز کلر و بمب های بشکه ای بسته و امیدواری ها برای ازسرگیری مذاکرات برای رسیدن به آتش بس را کم رنگ کرده است.

وزیر خارجه آمریکا که برای شرکت در کنفرانس کمک به افغانستان در بروکسل به سر می برد، در ادامه بدون اشاره به بیانیه روز گذشته کاخ سفید درباره قطع همکاری های این کشور با روسیه در سوریه، از تداوم تلاش های واشنگتن برای پایان دادن به درگیری ها در سوریه از طریق سازمان ملل خبر داد.

«جان کری» در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهتمام این کشور برای تحمیل پیمان تجاری و سرمایه‌گذاری ترانس- آتلانتیک (TTIP) به اروپا گفت: علیرغم تصمیم انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا، ما حمایت خود را از این اتحادیه و نیز از لندن اعلام می کنیم. ما از تمامی دوستان و متحدانمان حمایت می کنیم؛ اما در جائی که منافعمان قرار داشته باشد، با کسی تعارف نمی کنیم؛ ما به قوی ترین شکلِ اتحادیه اروپا، انگلیس و روابط جمعی آن ها نیاز داریم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 13 مهر 1395، کد مطلب: 3787475:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین