پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۰۳
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
مدیرکل دفتر بررسی آلودگی دریایی سازمان حفاظت محیط زیست از بهره برداری سامانه هماهنگ ارتقا عملکرد زیست محیطی خبر داد.

شعار سال: دومین نشست تخصصی ایجاد سامانه هماهنگ عملکرد زیست محیطی با حضور مدیرکل، معاون و کارشناسان دفتر بررسی آلودگی دریا، اداره دریایی استان خوزستان، روسای ادارات محیط زیست آبادان و ماهشهر و همچنین نمایندگان شرکت‌های گواهی دهنده ایزو ۱۴۰۰۱ در سازمان حفاظت محیط زیست تشکیل و سامانه هماهنگ ارتقا عملکرد زیست محیطی معرفی شد.

مدیر کل دفتر بررسی آلودگی دریایی سازمان حفاظت محیط زیست از راه اندازی سامانه هماهنگ ارتقا عملکرد زیست محیطی خبر داد و گفت: با بهره برداری از این سامانه امکان دسترسی سریع و امن به اطلاعات صنایع متقاضی استقرار سیستم مدیریت محیط زیست ، تاریخ و نوع ممیزی و نتایج آن و همچنین فهرست مغایرت ها ی موجود در صنایع فراهم شده است.

ضیاء الدین الماسی با اشاره به اینکه این سامانه امکان درج اخطاریه های زیست محیطی صادره از ادارات کل استانها به منظور اطلاع ذیربطان را فراهم می آورد، گفت: پیش بینی می شود از این پس انجام فرآیند صدور و تمدید گواهی نامه های ایزو ۱۴۰۰۱ با هماهنگی و اطلاع سازمان حفاظت محیط زیست انجام می شود.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه از تمدید یا صدور گواهی نامه برای صنایع آلاینده یا صنایعی که اقدامی در جهت رفع اخطاریه های زیست محیطی صادره به عمل نیاورده باشند، جلوگیری می شود.

ضیاء الدین الماسی تصریح کرد: این موضوع گام مهمی در جهت توجه صنایع و واحدهای آلاینده به اخطاریه های زیست محیطی در جهت کاهش میزان آلاینده هاست

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 13 مهر 1395، کد مطلب: 3787491:www. mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین