پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۱۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس برخی مطالب منتشر شده را در فضای مجازی مبنی بر اینکه علت حضورِ امروز آقای قالیباف در تالار مشروطه، اعتراض به حضور نیافتن رئیس جمهور برای ارائه لایحه بودجه بود، رد کرد.
شعار سال: آقای محمد حسین فرهنگی در واکنش به برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه علت حضور آقای محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس، در تالار مشروطه، "اعتراض به حضور نیافتن رئیس جمهور در خانه ملت برای ارائه لایحه بودجه بوده است"، گفت: این موضوع را رد می‌کنم.  

آقای فرهنگی افزود: در موج سوم کرونا، جلسات مجلس در سه تالار تشکیل می‌شود؛ سالن‌های صحن، مشروطه و تلفیق؛ آقای قالیباف در چهار جلسه قبلی فرصت نکرده بود به همکارانی که در دیگر سالن‌ها هستند سری بزند‏‏‏، امروز با پیش بینی قبلی در فاصله بین تنفس نیم ساعته مجلس سری به آن سالن‌ها زد و این اقدام صرفا برای حضور در کنار دیگر همکاران بود؛ البته از اینکه چرا نتوانست به صحن برگردد اطلاعی ندارم.
وی همچنین اظهار داشت: وقتی آقای نوبخت یا آقای جهانگیری برای ارائه لایحه بودجه نیامدند دیگر ضرورتی نداشت که آقای قالیباف هم حتما در صحن باشد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس به سابقه تحویل لایحه بودجه در دولت‌های گذشته هم اشاره کرد و گفت: در سال آخر رئیس جمهور قبلی هم معاون پارلمانی بودجه را به مجلس ارائه داد، در سال آخر دولت فعلی هم آقای امیری بودجه را به مجلس آورد.

بازدید از نشست علنی نمایندگان علت حضور قالیباف در ساختمان مشروطه

عضو هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی هم گفت: آقای قالیباف برای سرکشی و بازدید از تشکیل نشست علنی نمایندگان به ساختمان مشروطه رفته بود و قهر و ناراحتی وی از نحوه تقدیم لایحه بودجه به مجلس صحت ندارد.
 
آقای احمد امیرآبادی فراهانی نیز در خصوص انتشار عکسی مبنی بر حضور آقای قالیباف در تالار مشروطه مجلس در زمان تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰، تصریح کرد: از روز گذشته رئیس مجلس تصمیم گرفته بود از ساعت ۹ صبح صحن را ترک و از برگزاری نشست علنی نمایندگان در ساختمان مشروطه و کمیسیون تلفیق بازدید کند.

وی افزود: انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه آقای قالیباف به دلیل حضور نداشتن رئیس جمهور برای تقدیم لایحه بودجه، صحن را ترک کرده است، درست نیست و وی این تصمیم را از روز گذشته گرفته بود.

عضو هیئت رئیس مجلس تصریح کرد: ما به دولت گفته بودیم که ساعت ۱۰ صبح لایحه بودجه ۱۴۰۰ را تقدیم مجلس کند و از روز گذشته هم می‌دانستیم که آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه نخواهد آمد و بودجه را آقای امیری معاون پارلمانی تقدیم مجلس خواهد کرد.

آقای امیرآبادی همچنین گفت: طبق قانون آیین نامه داخلی مجلس کسی به جز آقای روحانی رئیس جمهور اجازه تشریح ویژگی‌های بودجه را جلسه علنی مجلس نداشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۹۴۰۹۹۴، iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
اخر و عاقبت این دعواها همش سر مردم شکسته میشه و کار مردم عقب میمونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
در صورت صحت واقعا ارگان های بالا دستی باید فشار بیارن اشتی بدن این دو ارگان رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
مگه کشور داری خاله بازیه که دو نفر قهر میکنن نمیان کار کشور رو انجام بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین