پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۴۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران با تقدیر از خدمات شایسته نیروی انتظامی در برگزاری و اقامه نماز جمعه گفت: نیروی انتظامی امروز در صحنه و در خط مقدم مقابله با اشرار، قاچاقچیان و جنایتکاران است و بخش اعظمی از امنیت کشور را مدیون ناجا هستیم.

شعار سال:

حجت الاسلام والمسلمین "تقوی" رئیس شورای فرهنگ عمومی و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در شورای فرهنگ عمومی استان تهران با تسلیت ایام محرم اظهار کرد: تشکیل جلسه شورای فرهنگ عمومی در ناجا به دلیل تقدیر و تجلیل از تلاش ها و مجاهدت های پاسداران نظم و امنیت بود.

وی افزود: ناجا یکی از اعضاء فعال شورای فرهنگ عمومی است و نمایندگان این نیرو به طور فعال در جلسات شورای فرهنگ عمومی شرکت می کنند و گزارشات خوبی ارائه می دهند. در واقع نمایندگان نیروی انتظامی در جلسات شورای فرهنگ عمومی حضوری فعال دارند و با ارائه گزارشات جامع، به جلسات شورا غنا می بخشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران با تبریک هفته ناجا بیان کرد: به عنوان وظیفه شرعی و ملی بر خود فرض می دانیم از همه خدمتگزاران به ویژه آنان که در پاسداشت امنیت نقش ویژه ای دارند تشکر کنیم.

وی ادامه داد: در 900 شهری که نماز جمعه تشکیل می شود نیروی انتظامی یکی از اعضای پایدار و ثابت ستاد اقامه نماز جمعه در سراسر کشور است.کارکنان ناجا در ایجاد نظم و انتظام و همچنین امنیت اطراف مصلی ها و ورودی و خروجی تردد نمازگزاران، نقش مهم و موثری دارند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین تقوی تأکید کرد: به سهم خود از نیروی انتظامی در حضور فرمانده معزز و مجاهد این نیرو به دلیل خدمات شایسته تشکر می کنم. انصافا در اقامه نماز جمعه کارکنان ناجا مخلصانه ستاد اقامه نماز جمعه را یاری می کنند.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی امروز در صحنه و در خط مقدم مقابله با اشرار ، قاچاقچیان ، جنایتکاران و خیانت کاران است و در این عرصه شهدای بسیاری را تقدیم نظام و اسلام می کند؛ شهدای ناجا از شهدای مظلوم نظام اسلامی هستند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ادامه داد: باید روحیه کارکنان ناجا را تقویت کنیم و در خطبه های نماز جمعه ، مجامع تبلیغی و اجتماعات از نیروهای مسلح اعم از ارتش غیور، سپاه سرافراز ، ناجای قدرتمند و فداکار و بسیجیان تجلیل و تقدیر کنیم.

وی با تأکید بر لزوم حمایت همه جانبه دستگاه ها و سازمان ها از ناجا گفت: ناجا یکی از ارکان اقتدار نظام است و بخش قابل توجهی از امنیت مطلوب کشور را مدیون و مرهون زحمات، تلاش، هوشمندی و اقتدار نیروی انتظامی هستیم.

این مقام مسئول ضمن آرزوی سلامتی برای فرمانده کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای بیان کرد: برای نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی آرزوی موفقیت می کنیم و از خداوند متعال می خواهیم بر موفقیت و شکوه نیروهای مسلح بیافزاید.

وی با قدردانی از خدمات ناجا از میزبانی نیروی انتظامی در برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی تشکر کرد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 14 مهر 1395، کد مطلب:    416923   : www ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین